سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه و محرومیت زدایی روستا‌های کشور با بازنگری در طرح‌های هادی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هدف از بازنگری درطرح‌های هادی را توسعه و محرومیت زدایی روستا‌های کشور عنوان کرد.

اکبر نیکزاد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بازنگری طرح‌های هادی با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی این سکونتگاه‌های روستایی انجام می‌شود.

او افزود: طرح هادی در ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور که دارای طرح مصوب هستند، در یک افق ۱۰ ساله یعنی هر سال حدود ۴ هزار روستا بازنگری خواهد شد.

نیکزاد با بیان اینکه طرح هادی روستا‌های اولویت دار در دستورکار قرار دارد، ادامه داد: عمر مفید طرح هادی برای هر روستا ۱۰ سال است و بعد از این مدت طرح هادی روستا نیاز به اجرای مجدد دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌گوید: بر این اساس سالانه طرح هادی چهار هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور بازنگری و دوباره اجرا می‌شود.

نیکزاد بر همکاری همه بانک ها، دهیاری‌ها و شورا‌های روستا برای بهسازی روستا‌ها تاکید و اضافه کرد: نبض اقتصاد ما در روستا‌ها است، بنابراین باید کاری کنیم که مردم در روستا‌ها بمانند و تولید کننده باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه وام ۲۰۰ میلیون تومانی کش و قوس فراوانی داشت، اما در نهایت با دستور رئیس جمهور مشکل رفع شد، گفت: مسکن شهری هم از دغدغه‌های رهبری معظم و رئیس جمهور است و بنیاد مسکن برای تحقق آن با همه توان پای کار آمده است.

او افزود: فقط باید هدف خدمت باشد و به دنبال رفع مشکلات محرومان از جمله مسکن آن‌ها هستیم و برای گره گشایی از کار مردم در تلاش لحظه‌ای کم کاری نکنیم و هرگز اجازه نخواهیم داد در بنیاد مسکن اسراف و ریخت و پاش شود و مدیران بنیاد مسکن باید بدانند حق اسراف ندارند.

زبیر موسوی، مدیرکل جدید بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما سربارز نظام هستیم و هر کجا که لازم باشد خدمت خواهیم کرد.

او افزود: امیدوارم با همراهی همکاران، به تکلیف خود که خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است، عمل کنم.

در این آیین "سید زبیر موسوی" به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات روح الله عمادی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.