سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از معلمان نمونه آذربایجان شرقی در تبریز

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از معلمان نمونه آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه گفت: جامعه به حضور معلمان دلسوز نیازمند است معلمانی که یک عمر با تلاش ارزشمند خود در پیشرفت و تحول جامعه و توسعه آبادانی آن تاثیرگذار هستند.

آقای تراب محمدی تصریح کرد: معلمان در تمامی حوزه‌ها نقش بسزایی دارند و مسئول پرورش روح و روان انسان‌ها هستند و آن را به کمال و رضایت پروردگار متعال سوق می‌دهند.

وی آموزش و پرورش را مهمترین ارکان اساسی رشد کشور‌ها خواند و افزود: هر کشوری بتواند سیستم آموزش و پرورش خود را به درستی نهادینه کند قطعا تمامی مشکلات جامعه را حل خواهد کرد و پیشرفت و توسعه آن کشور چشمگیر خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه معلمی تعهد ، عشق و هنر توانمندی است و این هنر در تک تک معلمان دلسوز و بزرگ نهفته است گفت: معلمی عرصه ، میدان و جولانگاه تاثیر گذاشتن و یاد دادن است یاد دادن آنچه را که برای پیشرفت و بزرگ شدن یک شاگرد و دانش آموز لازم است.

حجت الاسلام پوررادی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم نگذاریم خون شهید مطهری بر زمین بماند و باید همیشه یاد و راه و روش آن شهید را الگوی خود قرار دهیم چرا که وی دلسوزترین معلم ما بود و در این راه بزرگ به شهادت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.