سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان بهره‌گیری تفریحی و ورزشی از ظرفیت‌های ساحلی خوزستان بررسی شد

ایجاد بستر مناسب برای گردشگری دریایی، تفریحی و ورزش‌های آبی با هدف توسعه کسب و کار‌های جدید دریایی در نشست مشترک معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی استان بررسی شد.

سجاد سبزیوند معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان می‌گوید: در این نشست که با هدف توسعه فرصت‌های گردشگری دریایی در استان خوزستان برگزار شد، زمینه‌های توسعه همکار‌های بیشتر برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دریایی در حوزه‌های گردشگری دریایی و ورزش‌های آبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او افزود: در جریان این نشست همچنین امکان احداث باشگاه غواصی و ورزش‌های آبی در سواحل خوزستان نیز با توجه به زمینه‌ی مساعد در بنادر خوزستان نیز مطرح شد که امید می‌رود  بنا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های  ساحلی و دریایی شرایط لازم برای احداث و بهره‌گیری از این باشگاه در بندر امام خمینی (ره) با کاربری‌های غواصی و تفریحی فراهم آید.

 استان خوزستان از هزار و ۱۸۶ کیلومتر طول سواحل برخوردار است که  ۷۴۶ کیلومتر از آبراه‌های درون استان خوزستان قابل کشتیرانی هستند و  ۳۰۰ کیلومتر از آن را  مرز دریایی تشکیل می‌دهد که می‌توان با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی از این موهبت خدادادی برای رونق کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی بهره برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.