سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

اجرای قانون عفاف و حجاب، امنیت روانی و اجتماعی را در جامعه تضمین می‌کند

سردار محمد بهرامی گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار امکان پذیر است که یکی از مؤلفه‌های امنیت، امنیت روانی و اجتماعی است.

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی انتظامی کشور گفت: دشمنان ایران که با هزینه‌های گزاف رسانه‌ای و تبلیغاتی برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و نا امن کردن کشور ناکام ماندند؛ توطئه‌ای دیگری از سر گرفتند و آن بی حجابی و بی حیایی در جامعه اسلامی ایرانی ماست.

وی ادامه داد: غافل از اینکه عفّت و حیاء زنان مومن و اصیل ایرانی در دنیا زبانزد است و اسناد تاریخی نشان می‌دهد که زنان ایرانی در هیچ دورانی برهنه و بی حجاب نبوده اند.

سردار بهرامی افزود: ایران عزیز ما در سایه‌ی انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های ملت ایران و خود باوری زنان و مردان ایرانی به پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در همه‌ی زمینه‌ها دست پیدا کرده و امروز یکی از قدرتمند‌ترین کشور‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، پزشکی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی در منطقه و جهان است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی انتظامی در ادامه افزود: البته پیشرفت و توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار امکان پذیر است که یکی از مؤلفه‌های امنیت؛ امنیت روانی و اجتماعی است که دشمن آن را هدف قرار گرفته و قصد دارد با ترویج بی حجابی و بی حیایی در جامعه امنیت روانی و اجتماعی جامعه را مختل کند.

سردار بهرامی در پایان گفت: برای اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه همه باید پای کار بیایند و وظایفشان را انجام دهند و مجموعه انتظامی را در اجرای آن یاری نمایند چرا که اجرای قانون عفاف و حجاب، امنیت روانی و اجتماعی جامعه ما را تضمین می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
دانشگاه ها رو جمع کنید
دانشکاه تهران رو...!
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا تا شهرها رو به گند نزدند جمعشان کنید این اراذل بی حجاب را ،تو شهر ما فعلا کم هستند اما برخوردی دیده نمیشود
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام و درود بی پایان به شما غیور مردان عرصه امنیت و سلامت روحی و روانی جامعه بزرگ اسلام و حقانیت کوبنده و مقتدرانه با این عمل کشف حجاب باید مبارزه کرد و مماشات را به خاطر دین اسلام و قرآن نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی ص کنار گذاشت ما رهرو راه حضرت زهرا س وحضرت زینب س هستیم خدا پشت و پناهتان یا حق
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
الله اکبر الله اکبر گردن هموطناتو هم دیناتو میزنی امثال تو آبروی اسلام رو هم میبرید
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
امنیت روانی من با برگشت نصف ‌پس اندازم از بورس تامین میشه
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تورم که مایه ی دسترنج مردم رو میسوزاند خودش به تنهایی90 درصذ بر روحیه و اعصاب و روان زحمتکشان تاثیر منفی میگذارد! حال چه تضمین میشود