سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ ایثارگر آذربایجان غربی به زیارت عتبات عالیات می‌روند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: ۸۰ نفر از ایثارگران این استان در قالب ۲ کاروان امروز برای زیارت عتبات عالیات عازم عراق می‌شوند.

حجت الاسلام داوود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه بیشترین ایثارگران اعزامی از میاندوآب و ارومیه هستند، گفت: ایثارگران اعزامی به عتبات عالیات در قالب ۲ کاروان متشکل از ۲۲ مرد و ۵۸ زن هستند.

وی اضافه کرد: پس از امضای تفاهم‌نامه و براساس زمان‌بندی ثبت نام خانواده‌های ایثارگران و شهدا اعزام به عتابات عالیات عراق شروع شده و این روال ادامه دارد.

میرزایی به امضای تفاهم‌نامه اعزام چهار هزار نفر از جامعه ایثارگری آذربایجان غربی به عتبات عالیات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عتبات مقدسه عراق بین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و بانک دی به امضا رسید.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: اعزام به عتبات عالیات براساس تفاهم‌نامه‌ایی که امضا شده شروع و این روند ادامه دارد و امیدواریم قدم موثری برای خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر باشد.

وی گفت: این حرکت فصل تازه‌ای از همکاری‌های متقابل میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران با رویکرد توسعه دامنه خدمات‌رسانی مطلوب در زمینه سفر به عتبات عالیات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.