سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفکر بسیج سازندگی به سمت هیچ حزب یا جناح خاصی نیست

سرتیپ دوم پاسدار باقری گفت: تفکر بسیج سازندگی به سمت هیچ حزب یا جناح خاصی نیست و با همه دولت‌ها کار‌های محرومیت زدایی را انجام داده است.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری بابیان اینکه در هفته بسیج سازندگی ساخت۵۶ منزل محروم انجام می‌شود گفت: سایر برنامه‌های این هفته تعمیر حمام و سرویس بهداشتی ۲۰۰ طرح، طرح آبرسانی به روستای آب بچه باغملک، کمک‌های مومنانه نیز ۱۵ هزار بسته توزیع می‌شود؛ دوره‌های آموزشی تولیدات محصولات خانگی، افتتاح کارگاه تبدیلی صنایع غذایی و تعمیر ۲۵۰۰ وسایل برودتی در دستور کار است.

او افزود: همایش تجلیل از گروه‌های جهادی برتر، اعزام گروه‌های جهادی، پخت ۳۰ هزار غذای گرم و توزیع در سطح استان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: در دولت سیزدهم نیز افرادی قصد داشتند ماموریت‌های بسیج سازندگی را کاهش دهند، اما با این وجود این مجموعه تلاش کرد به چرخه فعالیت‌های اصلی خود و افزایش ماموریت‌ها بیافزاید.

سرتیپ دوم باقری گفت: تفکر بسیج سازندگی به سمت هیچ حزب یا جناح خاصی نیست و با همه دولت‌ها بسیج در کنار دولت کار‌های محرومیت زدایی را انجام داده است.

این مقام ارشد سپاه پاسداران استان خوزستان یکی از ماموریت‌های مهم بسیج سازندگی را اجرای طرح‌های عام المنفعه دانست و احمدفداله دزفول را یکی از مناطقی عنوان کرد که هیچ پیمانکاری حاضر نشد حضور پیدا کند، اما بسیج سازندگی ۲ سال است در این منطقه در حال اجرای پروژه‌های ارزشمند است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.