سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای حکم قلع و قمع اراضی ملی در وازک رویان

حکم قلع و قمع و رفع تصرف از اراضی ملی در وازک رویان اجرا شد.

سرهنگ محسن مرادی صادق فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران از اجرای حکم قلع و قمع اتاقک وانبار و اصطبل ایجاد شده در اراضی ملی در روستای وازک مساحتی بالغ بر ۳۰۸۵ متر مربع خبرداد و گفت: این حکم بر اساس رای صادره توسط مقامات قضایی شهرستان نور اجرا شد.

او با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.

مرادی گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های مأموران یگان حفاظت این اداره قرار گرفته است و مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی سریعا عملیات قلع و قمع و رفع تصرف را با قاطعیت انجام خواهند داد.

او با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، افزود: اراضی ملی متعلق به همه مردم است و در صورت ملاحظه این گونه تصرفات، مردم منطقه می‌توانند گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.