سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز در کمربند غرب تبریز

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز توسعه ۵۰ هکتاری فضای سبز در کمربند غرب این شهر خبر داد.

آقای آسیایی با بیان اینکه طرح  توسعه فضای سبز در قالب توسعه ۴۰۰ هکتاری فضای سبز تبریز اجرا می‌شود اظهار کرد: برای تداوم و تکمیل کمربند‌های سبز پیرامونی تبریز و برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل راهداری و جاده‌ای استان آذربایجان شرقی محدوده اتوبان غرب تبریز پاکسازی و نخاله برداری شد.

وی با اشاره به ایجاد بستر مناسب و آغاز عملیات کاشت انبوه نهال در محدوده اتوبان غرب تبریز ادامه داد: حاشیه‌های کناری اتوبان  غرب تبریز بستر مناسبی برای کاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری است و برابر برنامه ریزی انجام شده این مسیر از ۲ طرف تحت عملیات کاشت انبوه نهال قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: علاوه بر این محدوده عملیات کاشت نهال در تفرجگاه‌های آرپادره سی، عباس میرزا و ائل باغی نیز اجرا می‌شود.

آقای آسیایی با اشاره به تلاش نیرو‌های حوزه سیما، منظر و فضای سبز برای بهبود وضع کیفی و کمی فضا‌های سبز شهری ادامه داد: تحقق کامل برنامه توسعه ۴۰۰ هکتاری فضای سبز طی امسال از اولویت‌های این سازمان است.

وی با اشاره به تلاش کارکنان حوزه سیما، منظر و فضای سبز برای بهبود وضع کیفی و کمی فضا‌های سبز شهری خاطرنشان کرد: تحقق کامل برنامه توسعه ۴۰۰ هکتاری فضای سبز طی امسال از اولویت‌های این سازمان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.