سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ملی دادرس در مدارس اردبیل اجرا می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در مدارس متوسطه استان اردبیل خبر داد.

زهرا انور افزود: طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روز‌های سخت) طرح ارزشمندی است، که امسال یازدهمین آن با هدف آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در ۲۰ مدرسه اردبیل با حضور ۱۶۰ نفر از خواهران و ۱۶۰ نفر از برادران به صورت مجزا برگزار می‌شود.

به گفته او این طرح با حضور یک تیم ۱۶ نفره خواهران و یک تیم ۱۶ نفره برادران از هر شعبه (تیم‌های اول شهرستان) برگزار و ۲ تیم برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح در شهرستان نمین از تاریخ ۲۱ الی ۲۴ اردیبهشت در مجموع با حضور ۳۲۰ برگزار می‌شود، ادامه داد: طرح دادرس پایه و اساس آن روی اصول بشر دوستانه بنا نهاده شده و زمینه را برای مسئولیت پذیری همراه با اعتماد به نفس بالا و مهربانی بیشتر میان نوجوانان فراهم می‌آورد.

انورپور اظهار کرد: افزایش ایمنی و کاهش خطرپذیری مدرسه یکی از اهداف این طرح است که دانش آموزان در طول سال تحصیلی خود دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه را می‌گذرانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.