سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت دو هزار دانش‌آموز یزدی در مرحله استانی جشنواره امید فردا 

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش‌وپرورش یزد گفت: دو هزار دانش‌آموز یزدی در جشنواره امید فردا به‌صورت حضوری در حال رقابت هستند.

محمدحسین شمس‌الدینی، رئیس ادراه فرهنگی هنری اموزش و پرورش یزد گفت: امسال چهل و یکمین جشنواره بزرگ فرهنگی هنری دانش‌آموزان استان یزد با عنوان «امید فردا» در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش‌ و پرورش یزد افزود: جشنواره فرهنگی هنری هر ساله طی سه مرحله مدرسه ای، منطقه ای و استانی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود و در نهایت نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابند.

شمس‌الدینی تصریح کرد: در مرحله مدرسه ای تعداد ۱۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و در مرحله منطقه‌ای ۶۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان به مرحله استانی راه پیدا کردند. 
 
او گفت: دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله استانی به‌صورت غیرحضوری به رقابت پرداختند و در حال حاضر رقابت‌های حضوری دو هزار نفر از دانش‌آموزان در سه‌نقطه و به میزبانی آموزش‌ و پرورش در حال برگزاری است. 
 
رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی اداره کل آموزش‌ و پرورش یزد تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های طراحی و نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، نقاشی ایرانی، هنر‌های دستی، عکاسی، شعر، داستان، سرود و هنر‌های نمایشی برگزار شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.