سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسسه هنرمندان پیشکسوت در صندوق اعتباری هنر ادغام نمی‌شود

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از منتفی بودن موضوع ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت با صندوق اعتباری هنر خبر داد.

مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت ماه صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در باغ زیبا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره موضوع ادغام این موسسه با صندوق اعتباری هنر، گفت: این موضوع قطعا منتفی است. اما معتقدیم هر چه موسسه هنرمندان پیشکسوت و صندوق اعتباری هنر رابطه بهتری داشته باشند خدمتگزاری بهتری به هنرمندان ارائه می‌شود.

وی در ادامه خدمت به پیشکسوتان هنر را وظیفه مدیران دانست، افزود: برای شادی روح شهدا که باعث آرامش و امنیت زندگی ما هستند دعا می‌کنیم.

موضوع ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت با صندوق اعتباری هنر منتفی است

در ادامه این مراسم، داریوش ارجمند رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به اینکه تعداد ما در این موسسه به عنوان گردانندگان کم است، گفت:، اما موسسه ما کمیتی نیست و ذات موسسه هنرمندان پیشکسوت به کیفیت آن است.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت عمر مهم است و باید در عرض زندگی کنیم نه طول آن، افزود: ارزش زندگی ما تعیین کننده است و موسسه برای اعضای خود این‌گونه است. در هیچ نقطه از جهان موسسه‌ای با این کیفیت برای هنرمندان وجود ندارد.

ارجمند در پایان خاطرنشان کرد: امروز روز هلال‌احمر است. جوانانی که در همه پیامد‌ها از جان خود مایه گذاشتند، خدا به آنان عزت دهد.

مهدی افضلی عضو هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و مدیرعامل مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، فرزاد طایفه حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری. محسن علی اکبری تهیه کننده سینما، داریوش ارجمند بازیگر و سیدمحمد اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در این مراسم حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.