سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در سربیشه کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی شهرستان سربیشه خبر داد.

سرهنگ شجاعی نسب گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در شهرستان سربیشه به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ شجاعی نسب عنوان کرد: راننده خودرو با بی توجهی به فرمان ایست مأموران به سرعت از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس و اجرای طرح مهار، موفق شدند سواری پژو  را متوقف کرده و در بازرسی از آن، بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران در ادامه عملیات ۲ سواری ۴۰۵ دیگر که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کردند را توقیف کرده که در مجموع این عملیات ۳ خودرو توقیف و ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر  شدند و  متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او در ادامه گفت: با تلاش مأموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته ۹۰۲  کیلوگرم انواع مواد مخدر که  ۸۳۷ کیلوگرم تریاک و ۵۳ کیلو حشیش و مابقی سایر مواد مخدر می‌باشداز سوداگران مرگ کشف شده است و همچنین مأموران ۲۵ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر  و ۱۶ دستگاه خودرو توقیف کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.