سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید‌صدرالدین/ پروژه طی ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار اردبیل از بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات اهالی میراشرف طی ۳ ماه آینده خبر داد.

محمود صفری با اشاره به این‌که در سال جاری برای تملک و بازگشایی معابر شهری ۱۵۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است، اظهار کرد: تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین در اولویت‌های کاری شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر در سال جاری بود که در این راستا تملک خیابان فوق انجام و پروژه طی ۳ ماه آینده تکمیل و تحویل اهالی خواهد شد.

او با اشاره به این‌که بازگشایی خیابان ۴۵ متری سالیان سال جزو مطالبات به‌حق اهالی جهت تسریع در عبور و مرور بود، افزود: متاسفانه بازگشایی این خیابان سال‌ها در حد شعار باقی‌مانده بود که امسال با تملک زمین‌های باقی‌مانده، به زودی بازگشایی و زیربار ترافیک می‌رود.

شهردار اردبیل توسعه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر را در اولویت برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: از کل مسیر یک کیلومتری خیابان ۴۵ متری امامزاده سیدصدرالدین، ۷۰۰ متر جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی شده است؛ ۱۸۰ متر از پروژه در حال زیرسازی و ۱۲۰ متر دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیاردتومان تملک و در مرحله خاکبرداری است.

صفری بازگشایی این خیابان اقدامی در راستای کاهش بار ترافیک خیابان اصلی میراشرف و اتصال آن به جاده مغان عنوان کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پروژه بیش از ۵۳ درصد است که با اتمام عملیات عمرانی قطعا ترافیک پل داروپخش و خیابان سلمان‌آباد و میراشرف کاهش چشمگیری خواهد داشت.

او در ادامه همچنین با اشاره به تملک و بازگشایی اطراف پل داروپخش از سمت سلمان‌آباد نیز گفت: تملک ساختمان‌های اطراف پل از طریق ماده ۹ قانون زمین شهری به‌زودی انجام و بازگشایی اطراف پل صورت خواهد گرفت که قطعا با بازگشایی اطراف پل داروپخش؛ شاهد کاهش چشمگیر ترافیک و تصادفات خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ف
۰۶:۴۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
سیل روز ولادت امام رضا همزمان با ورود با بلدوزر به مزرعه و دشت خلوتگاه امامزاده صدر مزارع مغان هم از بین رفت...
فاطمه حیدری
۲۱:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهرداری مصادف شهادت حمزه عموی پیامبر همنام برادر امامزاده صدر و شهادت امام صادق علیه السلام به حریم وسعت از هر طرف دشت خلوت مفهومی امامزاده صدر با منظره طبیعی جاده مغان با هویت اراضی یک دست دو سوی جاده هتک حرمت کردند و مزرعه سبز امامزاده و رد پای هزاره امامزاده را زیر چرخ بلدوزر دادند و قصد دارند با کامیون سنگ سر نهر قورباغه مزرعه خالی کنند... همزمان طبیعت دشت اردبیل با باران بلدوزرها را دور کرد و لعنت خدا
فاطمه
۰۶:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دعا کردم اینقدر باران ببارد بلدوزرها از صحرای از هر طرف وسعت گم شوند.
موقع باریدن باران از دشت پر از ابر بی نهایت روبروی امامزاده خلوتگاه می شه فیلم گرفت نه اینکه بلدوزر
فاطمه
۱۴:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش، همینطور باران ببرد بلدوزرها گم شوند برایش مهم نیست قورباغه ها له شوند؟؟؟؟ هنرمند بود الان از باران دشت روبروی حرم وسبع کشتزار امامزاده خلوتگاه جلوه تصویری می گرفت
فاطمه حیدری
۱۱:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر که نظرات انعکاس می دهید این دشت تا مغان ادامه دارد و خیلی جلوه تصویری دارد یک دنیا سپاس به سرعت امده نمی ذاره همه حرفشان بگن
فاطمه
۰۷:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه عکس کثیفیه آدم به یاد کساتی می افتد که در جاده خلوت سر امامزاده ریختند و کشتتد بلدوزر در منظر عارفانه خلوتگاه و کشتزار ابری جلوه وحشی گری زشتی داره و نشانه نفهمیه
برای کشتن مزرعه و دشت شاهد قتل امامزاده که عارفانه است جمع شدند و در شهر این استعاره نیست