سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی محور‌های ارتباطی بابل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بابل از ایمن سازی محور‌های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

نورالدین قاسم زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل از ایمن سازی محور‌های ارتباطی این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی در قالب لکه گیری و روکش آسفالت، ساماندهی تقاطع‌ها و نصب انواع علائم و چراغ چشمک زن خبر داد.

او افزود: یکی از اهداف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایمن سازی محور‌ها جهت تامین سلامت کاربران جاده‌ای می‌باشد.

قاسم زاده در خصوص ایمن سازی محور‌های تحت پوشش خود، گفت: لکه گیری آسفالت به صورت گسترده در محور‌های جدید و قدیم بابل-آمل، بابل-قائمشهر، کنارگذر شهید حاج قاسم سلیمانی (کمربندی جنوبی بابل)، محور شهید صالحی، محور گنج افروز و محور شهید داداش نیاء، جاده سپاه دانش، جاده بابل-کیاکلا، جاده بابل-بهنمیر و دیگر محور‌های فرعی و روستایی به مقدار ۴۵ تن آسفالت گرم و سرد در حال اجراست.

او افزود: همچنین بیش از ۸۰ کیلومتر از حریم راه محور‌های حوزه استحفاظی عملیات پاکسازی و منظرآرایی و حدود ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی کوهستانی و صعب العبور ریزش برداری و بازگشایی انجام گردید.

قاسم زاده گفت: نصب و ترمیم علائم و تابلو‌های ایمنی (شامل: تابلو-بشکه‌های ایمنی و گاردریل و....) در محور‌های اصلی و فرعی و روستایی به تعداد ۱۷۱ عدد، رفع نقاط مستعد حادثه با نصب چراغ‌های چشمک زن در بریدگی‌های رفیوژ میانی و کناری راه اصلی ۱۱ دستگاه جهت ساماندهی تقاطع‌ها بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی این اداره در محور‌های ارتباطی بابل است.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل ۱۲۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را تحت پوشش دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.