سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مسؤولان زمینه مشارکت مردم را در رزمایش کمک‌های مؤمنانه فراهم کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: مسؤولان زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم در امر زمینه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم توجه همگانی به اقشار محروم جامعه اظهار کرد: امروز بیش از هر دوره دیگری نیازمند امیدبخشی، اعتمادسازی و رضایتمندی در کشور هستیم.

وی به تلاش برای جلب رضایت اقشار مختلف مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: در جریان کمک‌رسانی به نیازمندان به حفظ کرامت و عزت افراد توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان رعایت عدالت در توزیع کمک‌ها در نقاط مختلف استان سمنان را ضروری دانست و گفت: توزیع خدمات و کمک‌های طرح مواسات باید به‌صورت عادلانه و بر اساس میزان محرومیت هر منطقه انجام شود.

مطیعی ادامه داد: گاهی برخی مناطق به‌واسطه نجابت و بزرگ‌منشی نیازمندان کمتر مورد توجه برنامه‌ریزان قرار می‌گیرند که در این موضوع باید دقت نظر بیشتری انجام گیرد.

وی طراحی سازوکاری برای شناسایی نیازمندان و محرومان را اقدامی مهم در راستای توزیع عادلانه خدمات عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، باید برای شناسایی افرادی که بیش از دیگران به کمک نیاز دارند، تلاش شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.