سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های پیشرفت

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی به اردو‌های پیشرفت اعزام شده اند.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین تجلیل از فعالین هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی گفت: امروز یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت کشور ضرورت هویت بخشی به دانش آموزان به عنوان یک اولویت فراگیر است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان برنامه‌های تبیینی گسترده‌ای در این حوزه در دست اجرا دارد.

او با برشمردن یکی از برنامه‌های کلیدی آموزش و پرورش در حوزه فعالیت‌های تبیینی ادامه داد: اردو‌های پیشرفت و اعزام دانش آموزان به مجموعه‌های نیروگاهی، صنعتی و پتروشیمی و نیز نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی که شاهد حضور ۲۶ هزار دانش آموز بود از جمله اقدامات آموزش و پرورش در این حوزه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: برگزاری جلسات تبیینی از دیگر اقدمات آموزش و پرورش خوزستان است و در این راستا ۳۲ هزار جلسه گفتگو رو در رو و بدون واسطه با دانش آموزان تاکنون برگزار شده است و بازخورد‌های خوبی در این حوزه دریافت شده که نشان از اثربخشی اقدامات این چنینی است.

آقای حمیدی نژاد  با اظهار اینکه طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی از جمله برنامه‌های راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه کیفیت بخشی است، گفت: در قالب این طرح تاکنون با ۵ هزار مدیر جلسه مستقیم و چهره به چهره برگزار شده است تا این مدیران در ارتباط با مفاد این طرح توجیه شوند. همچنین در قالب این طرح ۱۰ هزار کتاب رایگان در بین مدارس مناطق کم برخوردار توزیع شد و علاوه بر این در یک سال گذشته یک میلیون نفر ساعت دوره توانمندسازی در قالب طرح جهش برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.