سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن امکان خرید اعتباری با واریز «یارانه» خرداد

مجری طرح کالابرگ الکترونیک اعلام کرد: با واریز یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار، امکان خرید اعتباری ماه بعد نیز برای یارانه بگیران فراهم شد.

هادی کاشف مجری طرح کالابرگ الکترونیک و مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) با اعلام واریز یارانه خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار و شارژ اعتبار خرید کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: یارانه بگیران از امروز می‌توانند از اعتبار یارانه در قالب کالابرگ الکترونیکی اقلام اساسی خود را خرید کنند.

وی افزود: همچنین چنانچه سرپرستان خانوار در ماه گذشته از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کاشف  اظهار کرد: در قالب این طرح بالغ بر ۵۰ هزار فروشگاه در سرتاسر کشور به این سامانه متصل شده‌اند که برنامه شرکت فارا رساندن تعداد فروشگاه‌های ارائه دهنده خرید اعتباری به بیش از ۶۰ هزار فروشگاه تا پایان خرداد ماه سال جاری است.

مدیرعامل فارا افزود: سرپرستان خانوار از طریق اپلیکیشن «شما» می‌توانند ریز تراکنش‌های خرید خود از طریق کالابرگ را مشاهده کنند.

یادآور می‌شود طرح کالابرگ الکترونیک به صورت ملّی و در سراسر کشور اجرا می‌شود. در این طرح، اعتبار کلیه خانوار‌های یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
این طرح هنوز که هنوزه اجرا نمیشه، بسیاری از این ده قلم کالا در فروشگاه ها عرضه نمیشه، سامانه هم اکثرا با مشکل مواجه است.
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش این همه هزینه ای و وقتی که برای این کارت ها ی الکترونیکی کردید را برای بهتر شدن معیشت مردم می کردید. این کار ها چه سودی دارد
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایولا
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دختر۷سالم تو یکی از بیمارستانهای اصفهان عمل شد و تو بخش بستریه
امروز مقداری علل حساب پول دادم کارت ملی گرو گذاشتم فردا میخواد ترخیص بشه پولی ندارم. ای خدا من چکار کنم به کی بگم
از کی پول قرض بگیرم.
باران
۰۱:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام لطفا یکم بهتر اطلاع رسانی کنید من هر فروشگاهی رفتم انگار رفتم گدایی کنم تا اسم کالا برگ آوردم انقدر ادمو تحقیر میکنن بعدم فقط میگن برنج هندی میتونی بخری اخه این چه وضعیه
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
راستی چرا همه چیز افزایش یافته و به دلار گره خورده است اما یارانه هیچ گونه افزایش ندارد و به دلار هم ربط ندارد نمی‌توانند همه چیز را مثل همین یارانه کنترل کنند
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسخره!
اگه راست میگید لیست فروشگاههای اهواز را منتشر کنید که بریم مرغ ۳۰ تومنی بگیریم!؟
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام . یارانه عده‌ای را که بدون کار مدیریتی فقط صرف اینکه فرزندشان حقوق بگیر شده قطع کرده اید در صورتیکه طرف دوتا فرزندش رفتند سر زندگی‌شان واندازه من هم حقوق می گیرند وبالاتر از من هم آن موقع یارانه من را قطع کرده اید وبه آن ها وخیلی ها که در روستا هستند ولی وضع مالی‌شان از شهروندان بیشتر است یارانه یا به قول خودتان کالا برگ می دهید چند بار هم اعتراض کردم قانون ده سال پیش در خصوص یارانه را ارائه می دهند در صورتیکه برای من بازنشسته با دو فرزند بزرگ عین بی عدالتی است که حقوق بازنشستگی تا دهم ماه هم نمی رسد آن موقع یارانه ام را قطع کرده اید . در صورتیکه طبق قانون یارانه باید به تمام افراد با توجه به اینکه یارانه برق وآب وغیره را در سال ۸۸ برداشتید یارانه بدهید نه تنها این کار نشد بلکه یارانه بقیه جنس ها هم برداشت شد ارز را هم که آزاد کردید وتورم هم که ماشالله بر همه چیز سبقت گرفته وشکر خدا هم هیچ کس به دنبال رفع گرانی وتورم در جامعه نیست فقط همدیگر را محکوم می‌کنیم بجای اینکه دست به دست هم بدهیم ومشگلات را همانطور که رهبرعزیزمان فرمودند بر طرف کنیم دنبال حاشیه سازی های جناحی هستیم.
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
یارانه تون جدا کنید از بچه ها.........درست میشه!
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما را به حال خودمان بگذار همه را شما انتخاب کردید این یک قلم را خودمان انتخاب میکنیم
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدالعنت کنه بااین گرونیا یارانه بازم سرجاشه
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باز چه خوابی دیدید برای مردم
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اقتصاد تابع سیاست است و اقتصاد بیمار محصول سیاست بیمار. سیاست بیمار در عرصه داخلی و خارجی.
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این کالابرگ مسخره ترین کاری است که انجام شده !
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما رفتیم فروشگاه کوروش.گفتند ۶۰ درصدش رو باید نقد پرداخت کنی،مابقی به حساب یارانه.پول نداشتیم برگشتیم.