سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان شایسته میزبانی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا

استاندار اصفهان در دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال گفت: اصفهان شایسته میزبانی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا را دارد.

 در این دیدار که در راستای میزبانی اصفهان از مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا برنامه‌ریزی شده بود، استاندار اصفهان گفت: تجربیات مجموعه فدراسیون جهانی هندبال می‌تواند در ارتقای برگزاری و توسعه مهارت هندبال در کشور ما راهگشا باشد.


سید رضا مرتضوی افزود: در مسیر میزبانی اصفهان و برگزاری این مسابقات، همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا میزبان خوبی برای مسابقات و ورزشکاران باشیم و در ارزیابی فدراسیون جهانی به عنوان میزبانی شایسته شناخته شویم.


وی دو راهبرد اقتصاد گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان را رویکرد‌های اساسی استان برای توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: یکی از ظرفیت‌های ما در حوزه گردشگری میزبانی از رویداد‌های مختلف ورزشی است.


استاندار اصفهان افزود: رضایت اعضاء و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات برای ما اولویت نخست میزبانی خواهد بود.


نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا نیز در این دیدار گفت: ما در کنفدراسیون هندبال آسیا می‌دانستیم که اصفهان می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات باشد، زیرا در گذشته هم عملکرد قابل توجهی داشته است.


بدر محمد ذیاب صالح الذیاب افزود: ما در اصفهان میان خانواده خود هستیم و بسیار تشکر می‌کنیم که این وقت را به ما دادید تا شما را ملاقات کنیم.


وی با اشاره به اینکه موفقیت اصفهان و ایران در این میزبانی موفقیت ما است، گفت: خوشحال هستیم که استاندار اصفهان تا این حد برای ورزش و هندبال اهمیت قائل است و روحیه دوستی و برادری دارد.


علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال جهموری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: اصفهان قطب هندبال کشور است، از طرفی حضور ۴ تیم از اصفهان در لیگ برتر هندبال کشور، حضور بیشترین تعداد ملی پوش که از باشگاه سپاهان در تیم ملی و نگاه ورزشی استاندار اصفهان باعث شد تا این میزبانی به اصفهان اعطاء شود.


بدر محمد ذیاب صالح الذیاب نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا، رییس کمیته توسعه هندبال فدراسیون آسیا، رییس فدراسیون هندبال ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه سپاهان و رییس هیات هندبال استان با استاندار اصفهان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار کردند.


ایران پس از ۱۹ سال میزبانی هندبال جام باشگاه‌های آسیا را بر عهده گرفته و این رقابت‌ها از ۱۱ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان برگزار می‌شود؛ تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دو نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.