سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بیش از هشت هزار خانه در طرح نهضت ملی مسکن دزفول

فرماندار ویژه دزفول گفت: ساخت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ خانه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دزفول در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه دزفول  گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تأمین زمین برای ۲۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار شورای مسکن شهرستان و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار گرفته است.

او می‌گوید: با توجه به ثبت نام بیش از ۳۳ هزار نفر در سامانه مسکن و نیاز دزفول در سال‌های آینده، با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی، محل اراضی جدید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعیین شده و در اسرع وقت، بازنگری‌های لازم در طرح‌های تفصیلی و تهیه طرح‌های آماده سازی از طریق مراجع مربوط صورت می‌گیرد تا عقب افتادگی‌ها در حوزه مسکن جبران شود.

فرماندار ویژه دزفول گفت: استعلام اولیه ۲۶ هزار نفر انجام شده است، طبق اطلاعات سامانه، سهمیه دزفول از تعهدات دولت هشت هزار و ۱۲۰ واحد است که سه هزار و ۵۳ واحد آن در حال ساخت است.

او می‌گوید: به زودی زمین یکهزار واحد جدید در قالب گروه‌های ساخت هشت تا ۱۰ نفره واگذار خواهد شد و از روش تغییر کاربری اراضی دولتی و اراضی مازاد ادارات نیاز چهار هزار واحد دیگر تامین خواهد شد.

خردمند گفت: برای احداث حداقل ۱۰ هزار واحد مسکن در دولت مردمی برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم به وعده دولت در زمینه مسکن عمل کنیم.

به گفته او مطابق دستورالعمل‌های قانونی به خانوار‌های بالای سه فرزند زمین رایگان تعلق خواهد گرفت و دزفول به عنوان نخستین شهر استان خوزستان این اقدام را در دستور کار خود قرار داده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.