سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور در کرمان:

پویش اهدای خون، حمایت ماندگار اجرا می شود

مدیر کل انتقال خون استان کرمان گفت: پویش اهدای خون، حمایت ماندگار همزمان با سراسر کشور در انتقال خون استان کرمان به مدت ۸۵ روز اجرا می‌شود.

ایرج شکوهی ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر از راه اندازی پویش اهدای خون، حمایت ماندگار همزمان با سراسر کشور در انتقال خون استان کرمان خبر داد و گفت: این پویش با عنوان اهدای خون یک صد و یک هزار داوطلب هلال احمر به مناسبت یکصد و یکمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

او افزود: هلال احمر، سازمانی ارزشی و انسانی است که در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی‌ها فعالیت می‌کند و تلاشگرانی که در این مجموعه کار می‌کنند با به خطر انداختن جان و هستی خود برای نجات انسان‌ها و تسکین آلام بشری تلاش می کنند و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می‌ورزند.  

مدیر کل انتقال خون استان کرمان بیان کرد: هلال احمر استان کرمان، همیشه همکاری خوبی با انتقال خون داشته و از تمام امکانات خود برای ترویج فرهنگ اهدای خون استفاده کرده است.  

او از کلیه مردم به ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر که تمایل دارند به  پویش اهدای خون، حمایت ماندگار بپیوند و شرایط اهدای خون را دارا می‌باشند خواست تا با همراه داشتن کارت ملی با حضور در مراکز اهدای خون، یاریگر ما در تامین خون سالم برای بیماران باشند.  

شکوهی تصریح کرد: اهدا کنندگان می‌توان از طریق آدرس اینترنتی www://nobatdehi.ibto.ir تاریخ و ساعت حضور خود را در مراکز انتقال خون سراسر استان مشخص کرده و براساس همین، پیش ثبت نام کنند و  در زمان دلخواه برای اهدای خون مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه این طرح  طی زمان ۸۵ روز قرار مهربانی برگزار می‌شود، بیان داشت: این پویش از ۱۸ اردیبهشت همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر تا ۹ مرداد روز ملی تاسیس سازمان انتقال خون ایران  اجرا می شود.

 

برچسب ها: اهدای خون ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.