سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب‌رسانی به ۱۱۱ روستای استان اردبیل/ دستگاه‌ها بر اساس برنامه جامع آب‌رسانی اقدام کنند

استاندار اردبیل با اشاره به اقدام کم‌نظیر آب‌رسانی به ۱۱۱ روستای استان در مدت یک‌سال گذشته، این اقدام را در راستای بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم، ارزشمند دانست و خواستار ادامه روند آب‌رسانی‌ها شد.

سیدحامد عاملی در نشست قرارگاه امام حسن (ع) با محوریت آب‌رسانی به مناطق محروم، اظهار کرد: از ۴۵۴ روستای هدف‌گذاری‌شده استان اردبیل در قالب طرح آب‌رسانی و محرومیت‌زدایی، ۲۸۳ مورد ابلاغ شده و لازم است تا پایان شهریور تمام این پروژه‌های توافق‌شده ابلاغ شود.

او با اشاره به اقدام کم‌نظیر آب‌رسانی به ۱۱۱ روستای استان اردبیل در مدت یک‌سال گذشته، افزود: این اقدام ارزشمند در راستای بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم بوده و روند آب‌رسانی‌ها باید دنبال شود.

برنامه آب‌رسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار پیگیری شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به هدف دولت و قول وزارت نیرو مبنی بر برخورداری روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی، لازم است جذب اعتبار جهت اجرای عملیات آب‌رسانی به ۳۰۰ روستای دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار پیگیری شود.

عاملی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌ها در قالب برنامه جامع آب‌رسانی لازم بوده و هماهنگی همه حوزه‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در سرعت‌بخشی به پروژه‌های آب‌رسانی روستایی استان اردبیل یک ضرورت است.

او بیان کرد: در راستای اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، باید با برنامه اجرایی مشخص و استفاده بهینه از منابع، اقدامات در موعد مقرر محقق و مردم از منافع آب شرب بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
روستای لنج آباد مشکین شهر با وجود چشمه های فراوان آب کافی لوله کشی ندارد!!!!!