سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار خوزستان؛

احداث زیرگذر در جاده اهواز - مسجد سلیمان درخواست رانندگان شد + فیلم

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از ایمن نبودن جاده اهواز به مسجد سلیمان گلایه کرد و خواستار احداث زیر گذر در این مسیر شد.

یکی از موارد مهم و اساسی سهولت تردد رانندگان به ویژه در سطح جاده ها، فراهم سازی ایمنی آن است. این روز‌ها رانندگانی که در جاده اهواز به مسجد سلیمان در حال تردد هستند به دلیل نداشتن ایمنی در دوربرگردان ابراز نگرانی کردند. با توجه به اینکه چندین روستا در حاشیه این اتوبان واقع شده، تصادفات ناگوار بسیاری در این جاده رخ داده است. از سوی دیگر چندین شرکت نیز در این مسیر واقع شده است.
شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام وقت بخیر لطفا در خصوص کیلومتر ۱۳ جاده اهواز به مسجد سلیمان گزارشی تهیه فرمایید مسیر اصلی و اتوبان می‌باشد متاسفانه دور برگردان ایمنی ندارد چند روستا حاشیه این اتوبان می‌باشد و چندین شرکت که به ویژه در زمان عصر تردد بسیار زیاد است و جهت دور زدن به سمت اهواز تصادفات ناگوار بسیاری پیش آمده مسئولان محترم حمل و نقل جاده‌ای باید تصمیمی اتخاذ نمایند که خطر تصادفات در هنگام دور زدن کاسته شود. پیشنهاد من زیر گذر یا کند رو با جدا کننده همین نیوجرسی‌ها (بلوک‌های سیمانی بزرگ) امیدوارم پیگیری بفرمایید واقعا دور زدن در این جاده خطرناک است.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان


بیشتر بخوانید:

ایمنی جاده طرود، درخواست رانندگان شد


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
باز اینجا تو محدوده آواز تاملاثانی خوبه ولی بعد از ملاثانی تا مسجدسلیمان وضعیت فاجعه هست...حجم کامیون وماشین های سواری زیاد وعرض جاده کم...پیچ های خطرناک...