سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای باند سارقان احشام در دام پلیس دامغان

جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سارقان احشام در دامغان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین انتظامی استان سمنان گفت : در پی وقوع سرقت ۱۵ راس گوسفند از دامداری در شهرستان سرخه ، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و خودروی پژو ۴۰۵ سارقان را شناسایی کردند.

وی افزود : تحقیقات پلیس نشان داد متهمان چندین مرحله از شهرستان های شمالی کشور وارد استان سمنان شده و پس از سرقت به محل سکونت خود باز می گردند و در همین راستا با رصد شبانه روزی متهمان ، هنگامی که آنها ۴ راس گوساله را از یک دامداری در دامغان ربودند و به سمت شهرستان شاهرود فرار کردند ؛ تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود : متهمان در یکی از شهرهای شهرستان شاهرود به محض دیدن پلیس و تیراندازی ماموران ، خودروی حامل گوساله ها را رها کردند و متواری شدند اما با اشراف اطلاعاتی ماموران ، هنگامی که قصد داشتند با یک دستگاه پراید از راه های فرعی شهرستان دامغان از استان سمنان خارج شوند در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه هر ۵ نفر آنها دستگیر شدند .

جانشین انتظامی استان سمنان با اشاره به اعتراف اعضای این باند به ۸ فقره سرقت احشام این استان گفت : با توجه به خبر داد و گفت : با توجه به سابقه دار بودن متهمان ، تحقیقات بیشتر از آنان در این زمینه ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.