سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۸ مرکز آموزشی فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه

مدیر کل فنی حرفه‌ای کرمانشاه از فعالیت ۱۸ مرکز آموزشی با ۱۱۸ کارگاه در ۳۰۰ رشته در کرمانشاه خبر داد.

عزیز نوری مدیر کل فنی حرفه‌ای کرمانشاه گفت : مقام معظم رهبری از ابتدا تاکنون با انتخاب شعار‌های سال فرهنگ سازی را در عرصه‌های مختلف صورت داده و امروزه دنیا روی برنامه‌هایی که مقام معظم رهبری برای ملت ایران دارد موشکافانه عمل می‌کنند.

وی افزود: باید بدانیم که امروز ما در بحث اقتصاد و معیشت کمبود داریم که بر همین اساس مقام معظم رهبری مسئله حمایت از تولید را مورد تاکید قرار داده و به مهار تورم و رشد تولید تاکید کردند.

مدیرکل فنی حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه باید به کمبود‌های خود در بحث اقتصادی و معیشتی بپردازیم، گفت: بزرگترین اقتصاددانان دنیا از ابتدای سال‌جاری منتظر شعار انتخابی مقام معظم رهبری بوده و الان روی شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید متمرکز شده و کشور‌هایی که در دنیا از لحاظ اقتصادی در فشار هستند روی آن کار می‌کنند.

نوری مطرح کرد: باید به این نتیجه برسیم که چه عاملی به افزایش تولید کمک می‌کند و راه تولید اشتغال چیست که بر همین مبنا در می‌یابیم که اولین راه و کلید ورودی اشتغال داشتن مهارت است.

وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در استان کرمانشاه ۱۸ مرکز آموزشی فعال با ۱۱۸ کارگاه در ۳۰۰ رشته آموزشی در حال فعالیت است.

مدیرکل فنی حرفه‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده امکان استخدام یک یک هزار و ۵۰۰ نیروی کار ماهر برای بکار گیری در موقعیت‌های شغلی مختلف در داخل و خارج از استان را دریافت کرده که تا فردا این افراد می‌توانند با توجه نیروی‌های متخصص مورد نیاز جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

وی گفت: در استان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ با افزایش ۳۰ درصدی تعهد مواجه بوده‌ایم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.