سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت جوی در خراسان رضوی به پایداری رسید

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی در این استان با خروج سامانه بارشی از امروز به پایداری رسید که این شرایط تا روزهای میانی هفته جاری ادامه دارد.

آذر رضایی پور گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، روند افزایشی دما در خراسان رضوی از امروز آغاز شده و طی روزهای آینده تا ۶ درجه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: البته همچنان وزش باد در نواحی شرقی و بارش های پراکنده باران در مناطق شمالی خراسان رضوی نیز تداوم دارد که شدت آن قابل ملاحظه نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: روز گذشته از میان ۱۸ شهرستان دارای ایستگاه سینوپتیک بارش باران، شهرستانهای کلات، مشهد، گلمکان، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، درگز و سرخس، بارش باران را ثبت کرده اند.

وی ادامه داد: در میان شهرستان های سرخس، فریمان و مشهد با ۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ها را داشته اند.

رضایی پور خاطر نشان کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و بردسکن به ترتیب با چهار و ۲۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر نوسانات دمایی هفت تا ۱۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است و میانگین دما در این کلانشهر برای امروز بین ۱۰ تا ۲۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.