سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محور‌های مواصلاتی استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: پارسال ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محور‌های مواصلاتی استان همدان نصب شد.

جواد نگاهداری گفت: با فعال‌سازی دو اکیپ امانی و پیمانی در سال گذشته، نصب حفاظ میانی در نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان آغاز شد و این روند امسال نیز به صورت جهادی ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: یکی از تأثیرات مثبت نصب نیوجرسی در محور همدان- ملایر (گردنه زاغه) بود که متأسفانه هر ساله شاهد تصادفات رخ به رخ زیادی در این گردنه بودیم و با اقدام جهادی اکیپ امانی عملیات نصب نیوجرسی به طول ۳.۵ کیلومتر در این مقطع اجرا شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: در محور‌های استان ۱۱۶ نقطه پرتصادف و دارای تصادف شناسایی شده بود که ۶۳ نقطه آن به‌صورت کامل رفع و اصلاح شد و در سایر نقاط نیز عملیات آشکار سازی انجام شده است.

نگاهداری با بیان اینکه افزایش ایمنی محور‌های استان جزء اولویت‌های راهداری است، گفت: ۵۲ دو نقطه پرتصادف و دارای تصادف جدید در راه‌های استان شناسایی شده و عملیات اجرایی آشکار سازی و رفع این نقاط آغاز شده است و از ۱۱۶ نقطه سال گذشته تنها ۷ نقطه جزء این نقاط جدید هستند.

او گفت: یکی از اقدامات مهم راهداری در سال ۱۴۰۱ فعال سازی دو اکیپ امانی نصب نیوجرسی و تعمیر و نگهداری سیستم‌های روشنایی بود و از مزایای آن تسریع در رفع نقاط حادثه خیز و ساماندهی سیستم‌های روشنایی محور‌های استان همدان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.