سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تریبون نماز جمعه آماده مطالبه گری فرهنگیان و کارگران است

امام جمعه همدان گفت: تریبون نماز جمعه را در اختیار فرهنگیان و کارگران برای مطالبات به حق خود قرار خواهیم داد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه همدان گفت: این تریبون تنها مختص به مسئولان برای ارائه گزارش نیست، بلکه تریبون نماز جمعه بهترین بستر است تا این اقشار زحمت کش، دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کنند و در پایین مسئولان شنونده آن باشند.

او گفت: اسلام به تولید حداکثری توصیه دارد و کار را یک ارزش و کارگر را فردی ارزشمند می‌داند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگ اقتصادی کشور، نیازمند به توجه در بعضی از امور هستیم، گفت: گاهی اوقات افراد تنها به دنبال حقوق مشخص و کارمندی هستند و پس از مدتی بازنشسنگی و حقوق ثابت، در حالی که این شرایط در اسلام توصیه نشده و بر فعالیت و تولید حداکثری تأکید دارد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به سوریه، با بیان اینکه این سفر می‌تواند روابط اقتصادی بین کشور با کشور‌های منطقه را تسهیل بخشد، گفت: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند نقش موثری در بازسازی سوریه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین با تأکید بر اینکه جلسات مطالبه‌گری در سطح استان باید با منطق از سوی دو طرف همراه باشد، گفت: برگزاری این جلسات برای رفع مشکل و موانع است و لذا نباید اجازه دهیم تا به سمت حاشیه برود، چرا که آن زمان موجب کُندی بیشتر کار خواهد شد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: در این جلسات مسئولان با منطق جواب دهند و مطالبه‌گران نیز بر اساس قوائد مطالبه‌گری سوال بپرسند، تا نتیجه جلسات رفع مشکلات مردم باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.