سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت اطلاعات: اعضای ۲۳ گروه و شبکه اخلالگر کلان ارزی دستگیر شدند

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان‌یافته، شناسایی و دستگیر شدند.

با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان‌یافته، شناسایی و دستگیر شدند.

عوامل این شبکه‌ها با انجام فعالیت‌های غیرقانونی و اقدامات مجرمانه گوناگون در استان‌های کردستان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، البرز، مازندران، ایلام و کرمان به بی‌ثباتی بازار ارز، ایجاد نوسانات غیرعادی قیمتی و هدر رفت منابع ارزی کشور دامن می‌زدند.

از جمله شبکه‌های شناسایی شده عبارتند از:

۱- با رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته، ۱۴ گروه اخلالگر ارزی متشکل از افراد و صرافان غیرمجاز که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی ارز می‌کردند، شناسایی و در این راستا ۲۳ نفر با حکم دستگاه قضایی دستگیر شدند و بیش از یکصد نفر احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند.

۲- شش شبکه موسوم به معاملات فردایی و فعالان غیرمجاز ارزی شناسایی و۳۱ نفر از عناصر اصلی آن‌ها که از طریق تأسیس چندین اتاق معاملاتی ارز و طلا در فضای مجازی و حقیقی مبادرت به انجام معاملات غیرقانونی، قیمت‌گذاری جعلی و قاچاق حرفه‌ای ارز می‌کردند، دستگیر و به مرجع محترم قضایی تحویل شدند.

۳- متهمان اصلی یک شبکه بزرگ ارز دیجیتال که به انواع تخلفات از جمله خرید و فروش غیرقانونی ارزِ باند‌های قمار و ... مشغول بودند، در تور اطلاعاتی قرار گرفته و عوامل آن بازداشت شدند.

۴- شبکه دیگر متشکل از دلالان ارزی بودند که با سوءاستفاده از بخشنامه بانک مرکزی برای توزیع ارز مسافرتی و سهمیه‌ای به متقاضیان، مبادرت به شناسایی افراد دارای گذرنامه و جمع‌آوری ارز مسافرتی نموده و ارز‌های تخصیصی را پس از جمع‌آوری، از طریق سرشبکه اصلی به یکی از کشور‌های همجوار منتقل می‌کردند کلیه عوامل این شبکه بازداشت شدند.

۵- با رصد‌های اطلاعاتی به عمل آمده، ادمین یکی از مؤثرترین گروه‌ها و کانال‌های قیمت‌گذار شناسایی، دستگیر و کانال مذکور نیز تعطیل گردید.

در پایان به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهد که وزارت اطلاعات ضمن رصد اطلاعاتی فضای اقتصادی و بازار ارز کشور، قاطعانه با عوامل اقدامات مجرمانه و اخلالگرانِ مؤثر بر نوسانات ارزی و اقتصادی کشور برخورد نموده و خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
دادرس
۰۹:۴۱ ۲۰ تير ۱۴۰۲
این اخلالگران نمی خوان تموم بشن چرا هی همچنین بوجود می یان مگر سیستم نظارتی نیست بانک مرکزی و دیگر دستگاههای نظارتی چه کار می کنن. .
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
(با سلام وتشکر از زحمات شبانه روزی حافظان امنیت ومبارزه بافساد) اگر جلوی خروج پولهای باد آورده به خارج گرفته شود ضد انقلاب با دلار نمیتواند نون خود را در بیاورد چه برسه بخاد برنامه بریزه کشورهای دشمن ایران پول ضد انقلاب را میگیرند وبه خودشان دستمزد میدهندوضد انقلاب مزدور پولهایی که به عنوانهای مختلف از ایران پشتیبانی میشوند میباشد (باز هم از خداوند منان سلامتی وپیروزی هرچه بیشتر را برایتان آرزومندیم)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی حجابی جرم است وهم باعث وقوع جرم برای دیگران میشود با برخورد با بی حجابی از وقوع جرمهای دیگر پیشگیری می شود لطفا با بی حجابی برخورد کنید .جریمه کردن چند میلیونی برای هربارناهنجاری خوب است
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام رئیس جمهور باید برای وضعیتی که برای خودرو در این یک سال درست کرده که خودرو را ۴ برابر کرده باید پاسخگو باشد.‌مجلس نیز باید پاسخگو مردم باشد چرا امسال قیمت خودرو نسبت به پارسال در همین موقع ۴ برابر شده است؟ پس طرح واردات خودرو کارکرده چه شد؟
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطف کنید این روند را ادامه دهید و با اخلالگران مرغ و گوشت و برنج هم قاطع برخورد بشه.
جمیل
۱۰:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
من موندم چرا زورشون فقط به مردم بیچاره میرسه و برچسب اخلالگران میزنن روشون اگر اوقعا میخواهید با اخلالگران مبارزه کنید اول از همه یقیه مدیران شرکتها بخصوص سایپا و ایرانخودرو و تمام وزیران وزارت صمت در گذشته و تا این امینی رو بگیرید و محاکمه کنید وگرنه هرچی میگید تماما دروغ و پوچ هواست مردم رو سرکار نگزارید
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
ارز مگه دست مردمه که باهاش اخلال کنن کیه که نفت میفروشه ؟؟؟ اون مقدار ارزی که دست مردمه در مقابل اون فروش نفت پول خوردم نیست
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
چقدر ما اخلالگر ارز داریم که هر بار تعدادی رو دستگیر میکنید شاید سیستم غلط باعث میشه همه به سوداگری روبیاران تا تولید وقتی راحتر وبی درد سر وروزانه میشه سود کلان برد هیچکس سراغ چیز دیگر نمی رود چرا راه رو نمی بندید که به جای سود ضرر باشه تا اخلالگری نباشه
مارادو
۰۷:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
هر چند وقت یکبار تعدادی را در رابطه با قاچاق و اخلال گر ارز دستگیر می کنند ، تاثیری بر قیمت ارز نمی بینیم و بالا هم می رود . .
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
همین پدر سوخته ها هستند که مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنند، هر چه سریعتر اعدامشان کنید .
ناشناس
۰۶:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها از اون اراذل و اوباش بدتر و کثیفتر هستند . اونها یک نفر را می کشند ولی اینها با جان هزاران انسان بی گناه بازی می کنند . شک نکنید که عقبه اینها با سبکه های جاسوسی اسرائیل و آمریکا و علی الخصوص انگلیس در ارتباطند . اگر در بین اینها گسانی هستند که با مسئولین در ارتباطند برای مردم افشا کنید تا مردم بدانند دشمن واقعی چه کسانی هستند
سامان
۰۳:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدواریم که دلار به دلار ۱۰۰۰ تومن برسه تا این افرادی که با جمع آوری دلار، باعث وضعیت بد اقتصادی شدند به سزای کارشون برسند.
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوند نگهدارتان خسته نباشید اگر جانفشانی شما عزیزان نبود چه به روز مردم بیچاره می‌آمد واقعاً اگر آقایان مدیران ارشد کشور حداقل یک درصد هم که شده یکبار هم که شده به خاطر این همه زحمات شما دست از حمایت های خود از آقایان و آقازاده‌ها هم بر دارند و کمی هم به فکر مردم بیچاره وکشور باشند این گرانی‌ها و تورم تمام میشد مگر در این دوسال چه اتفاق خاصی رخ داده که قیمت دلار اینچنین افزایش قیمت پیدا کرده مگر نه اینکه بهانه آقایان تحریم است واقعا از چه زمانی تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اعمال شده یعنی آقایان دولت جدید فکر می‌کنند که در دولت جدید تحریم‌ها شروع شده واقعاً چه اتفاقی رخ داده است که دلار را که به هر وهمه چیز گره زده و لحظه به لحظه هم گران میکنند در سالهای گذشته و دولتهای گذشته نبوده واقعاً دولت های گذشته چگونه مدیریت کردن که این دولت نمی‌تواند
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید یک بانک اطلاعاتی از مشخصات‌ بروز مجرمان تشکیل بشه آخه این که فايده نداره یه روز اينور دستگیر میشن یه روز اونور، یه روز سر اینکارن فردا سر اون کار .دست امثال این زالو سفتها رو که تو بقیه ارکان هم نفوذ دارن از جون مردم کوتاه کنید برای همیشه.
علی
۰۰:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا آنها را در ملا عام اعدام کنید و آزادشان نکنید.
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه تاثیری داره اخه دلار ارزون میشه اخه
مبارز
۲۳:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جرم اختلال در امنیت ملی و محاربه با نظام اسلامی ایران
فقط اعدام
فقط اعدام
فقط اعدام
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
عشق است اطلاعات
یادتان باشد چشمهای اطلاعات باز هست
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینایی که گرفتین نوچه های دزدهای اصلی هستن، اگر واقعا ذره‌ای به این اب و خاک تعصب دارین عامیلن بدبختی مردم را محاکمه کنین نه این احمقها که اخرت خودشون را به دنیای دیگران فروختند، دزدهای اصلی حالا دارن به ریش سربازان گمنام امام زمان علیه السلام میخندند چون این سربازان از دزدها دستور میگیرن و از اونا محافظت میکنن بدون ریالی که خرج محافظت از خود کنن
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو این مملکت همه از مبارزه با فساد میگن .اما فاسدین از درون خود مبارزین هستن ........هر موقع تونستید اقتصادایران با این همه ذخایر و سرما یه های خدادادی روبه آرامش برسانید اونموقع بیاد واز مبارزه با فساد بگید شما روشن کنید این فاسدین به کجا و کی وصل هستن
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر جانانه و سپاس بی پایان از تمام عزیزان کاری به هیچکس ندارم خودم عرض میکنم بد جوری به خاطر این دلالان ارز در فشار روحی و روانی و گذران زندگی قرار گرفتیم هر روز کالا و خدمات با یک قیمت تا حالا کجای دنیا برای نصب تلوزیون آنهم خرید قسطی چی پلاس اجباری یک ملیون سیصد چهل هزار تومان باید پرداخت کنی وگرنه گارانتی باطل هست موندم این کلاه برداری هست اخاذی هست در نبود نظارت رفتم قرض گرفتم واریز کردم تا گارانتی مهر کرد رفت حالا ببین چه جوری کالایی که پولشو واریز شده یا قسطی از حقوق کم میشه پول بیمه کالا و گارانتی جدا نقدی یکبار گرفتن دوباره زمان نصب اجباری این مبلغ نجومی به چه حساب و کتابی باید اجباری پرداخت کنی در گارانتی خریدش هم زده رایگان موندم برم کجا شکایت کنم آیا رسیدگی میشه این واقعا کلاه برداری اخاذی از مردم هست
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
این برادران گمنام چرا مچ دزدان دولتی را نمی توانند بگیرند؟البته حضراتی که لایک منفی میدن قطعا دولتی یا طرفدار دولت هستند.
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
چی شد بعد از اعدام سلطان سکه
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا روی فروشگاه های اینترنتی نظارت داشته باشین الان ای موبایل ۴۰روزه پول منو برده نه کالارو تحویل میده نه پولمو هیچ نهادی کاری برام نکردن
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
همیشه نوشدارو بعد مرگ سهراب

میذارین درست کارشون رو کامل انجام دادن و دیگه قیمت جدید تثبیت شد تیتر میزنید:
. (مخلان بازار ارز دستگیر شدند)

این خبر رو داشته باشین ببینین در آینده به روشهای مختلف کار میشه
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ممنون برادران اطلاعات ، زنده وسربلند باشید
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش به جای این ۷۱ نفر ۷۵ نفر از نمایندگان مجلس را که خودرو رانتی گرفتند دستگیر می کردید
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
هه هه هه دلار ارزان می شود
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا اون ور قضیه رو نگاه نمیکنید! تشکر کردی بخاطر اینکه عده‌ای این اخلال گرها رو بازداشت و شناسایی می کنند. خودت چیکار کردی ؟
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
بازم یه داستان دیگه ....
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر راست می گویید خودروهای رانتی نمایندگان را پس بگیرید قطعا نمی توانید
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودروهای رانتی مجلس را پس گرفتید یا آنها فرا قانون هستند
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار بیهوده وباطل
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
وزارت اطلاعات راه را اشتباه رفته
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
شتر دزد را بگیرید نه تخم مرغ دزد
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه دزدان راباید گرفت اما مجازاتها فرق می کند
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
عامل خشکسالی هم هواشناسی هست؟!؟!
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
شیراز جان روزت مبارک
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا .....
به فرض که درست باشه
حالا که مردم و جوانان و زن وبچه های ایرانی طی این ۶ سال تورم بدبخت شدند ، دیگه به درد نمی خوره
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه دلار ارزون بشه حرف شما درسته
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار وزارت اطلاعات مثل ابن میمونه که مسولین هواشناسی را به علت خشکسالی محاکمه کنند
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودروهای رانتی مجلس را هم پس بگیرید اگر قدرت واراده مبارزه با فساد هست
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
از قوه محترم قضائیه می‌خواهیم نسبت به دادگاه انقلاب شهرستان نصرآباد تربت جام و استفاده از قضات مجرب و عالم تجدید نظر بفرمایند .متاسفانه به دلیل حجم زیاد پرونده ها و یا دلیل دیگر ، به پرونده های شکات رسیدگی کامل نمیشه
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلطان سکه و چند سلطان دیگه رو با گناه یا بیگناه اعدام کردین ..
سوال..آیا سلطان سکه اون همه سکه رو دزدیده بود ؟ خیر
آیا بدون اجازه برای خودش سند زده بود ؟ خیر
آیا این آقا که با پول خودش از ارگان دولتی خرید کرده بود مفسد فی الارض شناخته میشه اما اون مسئولی که با این خریدار باند بازی کرده و از روی علم و آگاهی از قانون اون همه سکه رو فروخته مفسد فی الارض نیست؟
بنظرم اعدام اون شخص اگر چه قانونا صحیح باشه ولی عوامل در این کار هم باید اعدام می‌شدند..
متاسفانه عدالت در کشور ما پیدا نمیشه.فساد در دل اقتصاد ما در هر سازمانی رخنه کرده و بعضی مسئولین خیانت می‌کنند
از وزارت محترم اطلاعات خواستار ریشه یابی این همه فساد هستیم
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه دستگیر میکنید پس چرا نتیجش رو ملت احساس نمی‌کنند..آیا وزارت محترم اطلاعات پیگیر فساد اقتصادی بعضی مسئولین در ایران خودرو و وزارت صمت هم هست
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
وزارت محترم اطلاعات آیا نمی‌تواند دلالان شکر ، خودرو و اقازاده هایی که با پول ملت دارن خوشگذرانی میکنند رو دستگیر کنند .چرا صد نفر از نمایندگان بایستی از وزیر صمت خودرو شکستی بلند رشوه بگیرند و کسی از مسئولین هم جوابگو نیست به این همه فساد؟
هرچه بگندد نمکش میزنن
وای ازون روز که بگندد نمک..
متاسفانه سیستم را فساد برداشته . اختلاس . رانت . رشوه و زیر میزی . دلال بازی و فساد هزاران میلیاردی توسط بعضی آقایان و آقازاده ها مردم رو نسبت به همه چی بی اعتماد کرده
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
یعنی مسولان رو گرفتید
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش وزارت اطلاعات با نمایندگان اخلال گر که با خیانت به مردم خودروی شاسی گرفتند نبز برخورد میکرد
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا حالا شده یه خبر بزارید ببینیم اصلا مجازاتی هم براشون در نظر گرفته میشه یا با دادن جایزه تشویق میشوند
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا قوت ای شیر مردان امیدواریم که خداوند همیشه پشت وپناهتان باشد ما به چنین شیرمردانی در کشورمان افتخار میکنیم وبرایتان با دعای خیر آرزومندیم
سیدحسن
۱۹:۲۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس دلار ارزون میشه...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخ
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
هروقت آقازادهاویقه سفیدهارو گرفتید اون موقع اطلاع رسانی کنید.
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداومد بزرگ یار و نگهدار سربازان وزارت اطلاعات
ولی ولی
آیا درسالهای گذشته که سلطان سکه و غیره و ذلک دستگیر و اعدام شدند این بساط برچیده شد
پس بهتره به دنیال اون کله گنده ها باشید که دستور میدن دنبال منافق ها باشید دنبال خیانت کارا باشید تا بساط دلال گری را برچینیم
به امید ایران سربلند
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشالله که وضعیت ارزی و تورم خوب میشه دیگه
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه فایده دو روز دیگه همشونو آزاد می‌کنند بای همه این افراطی که خلاف کردنند در ملل عام اعدام کنند
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ فرقی با قاتل ندارند
این شیطان صفت ها قاتل اقتصاد و در زمین استعمار و غرب بازی میکنند
ضبط اموال حرام شون
تا بخاطر از دست دادن ثروت حرام
سکته قلبی .مغزی را بزنند و تلف شوند
تا تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی تا حدودی برطرف بشه
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ذخیره دلار جرمه
علی
۱۶:۳۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام کنید
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
با تشکر لطفا" شبکه اخلالگران کلان مرغی و تخم مرغی و پیازی و سیب زمینی و گوجه ای و خودرویی و لوازم یدکی و لاستیکی و میوه ای و گوشتی و دارویی و لبنیاتی و لوازم خانگی و سیمانی و میلگردی و مصالح ساختمانی و.... را هم شناسایی و دستگیر کنید.
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها را برای دلخوشی می گوئید و هیچ مستندی هم حاکی از واقعیت این ادعا ارائه نمی کنید وگرنه حداقل باید قیمت دلار نصف می شد.
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوب پس چرا دلار ارزون نمیشه؟!!!!!!!!
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
یعنی دلار دوباره به 32 هزار تومن بر می گردد !؟
Sam
۱۵:۴۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو این چندسال این همه اخلال گر گرفتین دلار ارزون شد؟ به جاش چندتا مسئول رو محاکمه و زندانی می کردین الان دلار ۱۰ تومن بود
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اولا مسئول محاکمه شدند دوما دلار داره حذف میشه سوما رای کنسرتی یادمون نرفته
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
این همه ؟ دویست نفر رو نام ببرید. تازه اول راه سوت زنهاست.
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خواهشاً از رییس جمهور و رییس مجلس برای بازار خودرو سوال شود باید جوابگو باشند
فلفل
۱۵:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت.
پس احتمالا از فردا دلار به قیمت یکسال قبل یعنی ۳۰ هزار تومان بزگشت خواهد کرد و خودروهای بنجل ساخت داخل و چینی مونتاژ شده ،به قیمت قبلی برگردند.
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اخه نیست که اینهایی که گفتی دارن حذف میشن
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
عجله نکن قیمتهاهم می شکند فقط فراموش نکن که مرداست وغیرتش
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
نفرما عزیز تمام روسای بانک مرکزی دست اندر کاران مربوط به ارز دلار بیاد پایین سکته و چند روز تعطیل عمومی که ضرر ملی هست نه دولتی
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
قرار نیست که با یک حرکت همه چی ریشه کن بشه. این روند بازداشت ها ادامه دار خواهد بود.
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیداریم که ملت نتیجه زحمات شماها را ببینند و لمس کنند.
همیشه موفق و پیروز بوده و باشید.
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
این افراد مفسد فی الارض هستند.
باید محاکمه واعدام شوند تا ریشه این گونه دزدها گرفته شود.
فلفل
۱۵:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلطان سکه چند سال قبل اعدام شد. آن زمان سکه چهار میلیون تومان بود. الان شده ۳۴ میلیون !!!
عامل گرانی دلار هم جمشید بسم الله !!! بود. آن موقع دلار سه هزار و پانصد بود. الان ۵۵ هزار تومان !!!!
آدرس غلط دادن کار افراد ناتوان و ضعیف و بی عرضه است که توان حل مشکلات واقعی و اساسی را ندارند.
البته باید با دلالان ارز و سکه و اخلالگران مبارزه کرد و دست وزارت اطلاعات هم درد نکند. ولی مشکل باید ریشه ایی حل شود که اصولا اخلال گر ارز به وجود نیاید.
الان در کشورهایی مثل چین. ژاپن. آلمان. سوئیس. و .... نه دلال ارز داریم و نه دلال خودرو.
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو اروپا اتفاقا کلی فساد هست
در ضمن رای کنسرتی تون رو یادمون نرفته
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دیگه کسی نمیمونه تو مملکت
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
فلفل جون سخن از زبان ما میگویی
مبارز
۲۳:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
چون در آلمان و ژاپن و سوئیس ، عناصر منافق نفوذی و اصهال طلب نداریم.
هر چه ایران می کشد به خاطر دشمن درونیست نه تحریم و ...
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعاً راست گفتی اعدام درسی هست برای هر کسی و هر چند نفر از این اخلال گرها.
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
یعنی قیمت ارز میاد پایین
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
به امید خدا قیمتها پایین میاد
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
ناامید نیستم ناامید نباش
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردم خروجی و نتیجه کار را میبینند این گزارشات دردی از مردم دوا نمیکند
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت.
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا منظورت از مردم کیا باشن
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
ناامید شیطان. امسال سال خوبی خواهد بود. انشاالله.
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
آیا این دستگیری در قیمت ارز یا زندگی مردم تاثیر گذار است؟
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
به همین خیال باش.
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ازه تا چشات داد
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
نه بابا از فردا همه چی گران میشه
سلطان سکه یادش بخیر
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خیر
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
حتما هست
ایرانی
۰۹:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله، البته نه از دید یک فرد عادی چون شاید خیلی ملموس نباشه...
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
حتماً.
محمد
۱۵:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخجون از فردا قیمت دلار میشه 10 هزار تومان.
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دلار که داره حذف میشه دماغ سوخته
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
حنما دلار هم پایین میاد
صدا
۰۱:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سركوچه ما دلار ١٠٠٠ تومن شده
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
عده‌ای هستن مثل خودت که مقاومت می‌کنند و مانع میشن
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر شما مجاهدان خاموش وطنم
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمتان گرم
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
قبلا سلطان سکه رو گرفتن اعدام کردن سکه از ۳تومن شد ۳۵تومن....الان دلار میشه۱۵۰تومن عجله نکن