سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق قصابی‌های نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری یک سارق که مرتکب ۳ فقره سرقت از قصابی‌های این شهرستان شده بود خبر داد.

سرهنگ درویشی گفت: به دنبال وقوع ۳ فقره سرقت اموال از جمله چرخ گوشت از ۳ باب مغازه قصابی در نهاوند؛ موضوع به شکل ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در این زمینه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری اقدامات قانونی و سازمانی در نهایت موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی انجام شده به ۳ فقره سرقت از قصابی‌های سطح شهرستان نهاوند اعتراف و اذعان داشت اموال را به یک نفر مالخر به هویت معلوم فروخته است.

درویشی گفت: با راهنمایی متهم، همدست وی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به جرم خرید و نگهداری اموال مسروقه دستگیر که در ادامه با بازرسی از محل تعدادی از این اموال سرقتی از جمله سه دستگاه چرخ گوشت صنعتی کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این زمینه تشکیل و سایر اقدامات قانونی و قضائی در حال انجام است، به شهروندان توصیه کرد: همواره توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت را رعایت و کلیه اقدامات ایمن سازی و بازدارنده را مد نظر داشته و در حد امکان از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر مکان‌های نا امن پرهیز و هیچ گاه اجازه ندهند که دیگران از محل اختفای اشیا با ارزش آنان اطلاع داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.