سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت بر نظارت و به روز رسانی الگوی کشت در آبیک

فرماندار آبیک با تاکید بر به روزرسانی و نظارت بر الگوی کشت در این شهرستان، توسعه کشت محصولات کم آب بر را به عنوان مهمترین مولفه‌های الگوی کشت ضروری دانست.

حامد فتوحی فرماندار آبیک ضمن تاکید بر نظارت و به روز رسانی الگوی کشت این شهرستان گفت: مخالف کاشت خارج از الگوی کشت در سطح شهرستان به ویژه در محصولات آب بر هستیم و توسعه کشت محصولات کم آب بر باید یکی از مهمترین مولفه‌های الگوی کشت در شهرستان آبیک باشد.

فتوحی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان آبیک افزود: جهاد کشاورزی باید با حضور نمایندگان کشاورزان و با محوریت بخشداران، در طول سال جلسات تبیینی و فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف کشاورزی و دامپروری برگزار نماید.

وی با بیان اینکه در بحث خرید تضمینی گندم، معتقدیم انتظارات کشاورزان و دولت متقابل است، اضافه کرد: جهاد کشاورزی باید روابط و ملاحظات را با کشاورزان با محوریت بخشداران زیاد کرده و درخصوص ارائه تسهیلات و یارانه‌های دولت به کشاورزان و لزوم تحویل گندم به مراکز دولتی موضوعات را تبیین کند.

فتوحی با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرستان در حوزه کشاورزی و دامپروری نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی است، اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات عمومی و تسهیلات باید ظرفیت‌های شهرستان آبیک در حوزه‌های آبیاری تحت فشار، منابع طبیعی و آب و خاک به طور ویژه دیده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.