سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تربیت مربی عفاف و حجاب

سرپرست تبلیغات اسلامی بهار گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی ضروری تربیت مربی عفاف و حجاب است.

حجت‌الاسلام مهدی کرمی گفت: یکی از مشکلات در مسائل فرهنگی نبود افراد آموزش دیده در سطح جامعه و بین اقشار مختلف است و عدم توجه خانواده‌ها و نبود آگاهی و تخصص لازم جهت پاسخگویی به شبهات و مسائل دختران نوجوان و جوان باعث بروز مشکلات زیادی در سطح جامعه شده است و نیاز به توجه بیشتر اقشار مختلف جامعه به این افراد احساس می‌شود.

او بیان کرد: در حوزه عفاف و حجاب تلاش ما بر این است که مشکلات را حل کنیم و جهت سلامت جامعه نقش مؤثری داشته باشیم و در این راه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که اجرایی خواهد شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بهار افزود: همچنین در برنامه‌ای جداگانه اولین جلسه مسئولان و مداحان هیئات مذهبی شهرستان در سال ۱۴۰۲ در حوزه علمیه آیت الله بهاری در جهت کارگاه آموزشی مقتل خوانی و مقتل شناسی در شهرستان بهار برگزار شد.

حجت‌الاسلام کرمی گفت: توانمندسازی مسئولان هیئت در مدیریت هیئت یکی از برنامه‌های اولویت دار و ضروری امسال است که با دعوت و استفاده از استادان مجرب این دوره در شهرستان به صورت فصلی برگزار خواهد شد.

او افزود: برگزاری کارگاه آموزشی مقتل شناسی و مقتل خوانی برای ذاکرین و ستایشگران اهل بیت (ع) با دعوت از حجت‌الاسلام استاد میرزامحمدی در روز دوشنبه 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.  راه‌اندازی مجمع الذاکرین و شعرای آئینی نیز به صورت شهرستانی مد نظر است که ان‌شاءالله با پیگیری‌هایی که صورت گرفته اقدامات لازم انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.