سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل فراری پس از ۱۳ ماه در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری قاتل فراری و کشف قتل مرد جوان مراغه‌ای پس از ۱۳ ماه خبر داد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدان مردی ۳۴ ساله توسط همسرش در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ بررسی موضوع بلافاصله به صورت ویژه در دستور کار پلیس مراغه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی و با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی علیرغم اینکه هیچ‌گونه سرنخی از ماجرا در دست نبود با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و شیوه‌های علمی کشف جرم کارآگاهان به همسر وی مشکوک شدند و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمه در تحقیقات اولیه در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس به همدستی به قتل همسرش توسط فردی که دوست خانوادگی آن‌ها بود و اهل یکی از شهرستان‌های تابعه شهرستان مراغه بود اعتراف کرد.

سرهنگ فارسی ادامه داد: در اقدامات بعدی پلیس ماموران با کار اطلاعاتی و فنی شبانه‌روزی مداوم قاتل متواری را با هماهنگی لازم در یکی از شهرستان‌های تابعه استان آذربایجان شرقی با یک خودرو سواری پلاک جعلی دستگیر کردند و جهت تحقیقات لازم به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اعتراف قاتل در بازجویی‌های فنی به قتل مرد ۳۴ ساله با همدستی همسر مقتول گفت: قاتل ۱۳ ماه پیش به منزل دوستش رفت و با همکاری همسر وی با اسلحه گرم مقتول را در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان مراغه به قتل رساندند و دفن کردند ولی پس از چند ماه آن را از زمین بیرون کشیدند و به یکی از روستا‌های یکی از شهرستان‌های اطراف مراغه بردند و پس از سوزاندن جسد آن را دفن کردند.

ادامه داد: با هماهنگی لازم قضایی محل دفن جسد متوفی در یکی روستای شهرستان‌های تابعه استان شناسایی و پس از بیرون آوردن بقایای جسد مرد ۳۴ ساله و بازسازی صحنه جسد تحویل پزشکی قانونی شد و متهمین نیز پس از تکمیل پرونده به دادسرا ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.