سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس تبریز

به مناسبت هفته معلم زنگ سپاس معلم در مدارس تبریز نواخته شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم زنگ سپاس معلم که در دبیرستان فرزانگان تبریز برگزار شد ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: امید است همه ما ادامه دهندگان راه شهدای دانش آموز و معلم باشیم و در راه اعتلای اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

آقای محمودزاده افزود: مهمترین و بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی است و همه اسناد بالا دستی به این سرمایه عظیم اشاره دارند و امروز معلمان توانمند برای تربیت دانش آموزان در کلاس‌های درس حضور دارند.

 وی با بیان اینکه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلاس‌های درس مهندسی و طراحی می‌شود گفت:جایگاه معلم بسیار والا است و باید منزلت و معیشت معلم حفظ شود در طول انقلاب اسلامی و تثبیت آن معلمان در همه صحنه‌ها نقش آگاهی بخشی داشته اند و تاثیر گذار بوده اند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: امام راحل عظیم الشان شغل معلمی را شغل انبیا دانستند و امروز دشمن جوانان کشورمان را نشانه گرفته و سعی دارد هویت ملی و اسلامی را از آن‌ها گرفته و مانند ملت خودش بی غیرت کند و در این میان معلمان باید مثل هدایتگران الهی نسل جوان را آگاهی دهند.

آقای محمدی افزود: دشمنان سعی داشتند با القای مسمومیت ساختگی در مدارس و عملیات رسانه‌ای گسترده جامعه ما را آشفته کرده و استرس به دانش آموزان و کادر آموزشی وارد کنند تا نوجوانان را از تحصیل باز دارند.

وی خاطرنشان کرد: تضعیف حجاب و عفاف نیز بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است اما با آموزش و بصیرت افزایی توسط معلمان از این فتنه هم عبور خواهیم کرد و باز هم دشمن را مایوس می‌کنیم.

حجت الاسلام پور رادی مدیر کل آموزش و پروش استان آذربایجان شرقی نیز گفت: استاد مطهری از هر جهت اسوه برای همه معلمان کشور است و هفته معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات این قشر فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه است.

برچسب ها: زنگ سپاس ، روز معلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.