سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستان باراجین را به قطب گردشگری کشور تبدیل می‌کنیم

شهردار قزوین گفت: بوستان ملی باراجین با ظرفیت‌های بی نظیر خود می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

مهدی صباغی شهردار قزوین در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری قزوین گفت: امروز باید کار‌های ماندگاری را عملیاتی کنیم تا مردم با بهره برداری از آن‌ها از آرامش و آسایش بیشتری برخوردار شوند.

وی افزود: شهر قزوین با داشتن ظرفیت‌های بی نظیر می‌تواند به یک منطقه زیبای گردشگری و تفریحی تبدیل شود و ما مدیران شهری رسالت سنگینی در ایجاد زیرساخت‌های مناسب و معرفی این شهر داریم.

صباغی تصریح کرد: بوستان باراجین که از سال‌های گذشته با کمک مدیران شهری شکل گرفته امروز هم با رویکرد شورا و شهرداری با اجرای طرح‌های اقامتی، شهربازی، هفت دره، دهکده طبیعت و آلاچیق‌های مدرن در حال تبدیل شدن به یک مجموعه بی نظیر گردشگری است و می‌تواند این منطقه را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند.

شهردار قزوین بیان کرد: باراجین منطقه‌ای کم نظیر است و نگاه ما این است ابتدا شرایطی مهیا کنیم تا گروه‌های مختلف مردم اعم از کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و مدیران بتوانند برنامه‌های آموزشی و اداری و تفریحی خود را در فضایی فرحبخش و مدرن و زیبا برگزار کنند و سپس مردم سایر نقاط کشور نیز این منطقه را برای گردشگری خود انتخاب کنند. 

وی افزود: رسالت داریم به رفاه مردم نجیب قزوین اهمیت دهیم و در کنار آن شخصیت‌های بزرگی داریم که باید مکان‌هایی را برای معرفی آن‌ها داشته باشیم و بستررسازی کنیم تا با هم گرایی بوستان باراجین را به یک پاتوق محله مناسب تبدیل کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.