سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرزداران امنیت مرز‌ها را با جانفشانی خود تضمین می‌کنند

جانشین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزداران با جانفشانی خود امنیت و ثبات مرزی را تضمین می‌کنند.

سردار حسین ستاره گفت: ما امنیت مرزها را برای دفاع از این مرز و بوم و ناموس کشور بسیار مهم و ارزشمند می‌دانیم و با آگاهی از توطئه دشمنان سعی می‌کنیم در این عرصه ایثارگرانه و با شجاعت جانفشانی کنیم.

جانشین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران می گوید: مرزبانان غیور ایران اسلامی در انجام مأموریت خود از هیچ مجاهدتی دریغ نمی‌کنند و بر این باورند بالاتر از دفاع از آب و خاک این کشور، دفاع از ارزش‌ها است که در هشت سال دفاع مقدس نتیجه و ثمره آن را به عینه مشاهده کردیم.

به گفته او، ما اگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرامین امامین انقلاب را فراموش کنیم، قطعاً با ضربه مهلک از سوی توطئه‌گران روبه‌رو خواهیم شد در حالی که اصل برای نیروهای مسلح کشور صیانت از این گنجینه عظیم ارزشی و معنوی است.

ستاره گفت: دشمن در تغییر تاکتیک مقابله با جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده تا افکار عمومی و همچنین ذهن جوانان ما را مخدوش کرده و علیه انقلاب اسلامی آشوب هویتی و فتنه فرهنگی به راه بیندازد که قطعاً در این حرکت نیز ناکام خواهد ماند.

او هوشیاری ملت ایران را بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و می گوید: مرزبانی استان اردبیل به وجود ۱۶۹ شهید والامقام افتخار می‌کند و همواره در تلاش هستیم تا زمینه دفاع و صیانت از این خون‌های پاک و مرام بی‌نظیر را فراهم کنیم.

جانشین فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور ما از جوانان پاک و مخلص بی‌بهره نیست بلکه شایسته است با درایت تمام و شناخت این ظرفیت‌ها تلاش مؤثرتری را انجام دهیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.