سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف در ارتفاعات استان زنجان محتمل است

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی زنجان گفت: با توجه به کاهش دمای هوا و بارندگی‌های پراکنده، بارش برف در برخی ارتفاعات استان به خصوص اواخر شب و اوایل صبح‌ تا آخر هفته جاری محتمل است.

صونا صرفی رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی زنجان گفت: آسمان استان زنجان تا ظهر امروز صاف تا قسمتی ابری است و از بعدازظهر با افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی استان فردا نیز مشابه شرایط امروز خواهد بود، یادآور شد: روز پنجشنبه از شدت وزش باد در مناطق مختلف استان کاسته می شود.

صرفی با تاکید بر لزوم اقدامات محافظتی کشاورزان برای پیشگیری از سرمازدگی محصولات، اظهار کرد: دمای هوا از روز شنبه هفته آینده به تدریج افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۲ و ۱۷ درجه، خرمدره هشت و ۲۰ درجه، ابهر هفت و ۱۹ درجه، آببر ۱۲ و ۲۴ درجه، سلطانیه ۲ و ۱۶ درجه، قیدار ۲ و ۱۶ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

صرفی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۰ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه گرمتر شده است.

برچسب ها: بارش برف ، وضعیت هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.