سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای جذب ۷۸ هزار تن ماده خام کشاورزی در استان قزوین

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جذب ۷۸ هزارتن ماده خام در واحد‌های صنایع تبدیلی و غذایی در استان در سال جاری ابلاغ شده است.

آبرادات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:جذب ۷۸ هزارتن ماده خام در واحد‌های صنایع تبدیلی و غذایی در استان در سال جاری ابلاغ شده است و  با برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می‌شود این میزان جذب به ۱۵۰ هزار تن برسد.

وی اظهار داشت: در صورت همکاری بهره برداران و جذب این میزان ماده خام کشاورزی زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر در منطقه فراهم می‌شود.

به گفته وی؛ در سال گذشته ۲۳۰ هزار تن ماده خام کشاورزی در استان جذب و فرآوری شده است.

مصلایی اضافه کرد: طی همین بازه زمانی ۲۲ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۴۶ میلیارد و ۹۳۵ میلیارد ریال صادر شده که با بهره برداری از این واحد‌های تولیدی ۱۷۸ هزار تن انواع مواد غذایی در استان تولید شده که امیدواریم این میزان در سال جاری افزایش یابد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اولویت‌های سرمایه گذاری صنایع تبدیلی و غذایی استان را، سورت و بسته بندی و ‏نگهداری سبزیجات تازه و میوه، تولید و بسته بندی خشکبار، فرآوری گوجه فرنگی، ‏احداث سرد خانه‌های بالای صفر و زیر صفر، فرآوری و بسته بندی زیتون، ترمینال ضبط و فرآوری پسته، ‏تولید و بسته بندی انواع کنسرو‌های گوشتی و غیر گوشتی، تولید انواع فرآورده‌های انگور و ‏کشمش، فرآوری و بسته بندی انواع گوشت دام و طیور و استفاده از ضایعات بخش کشاورزی به عنوان ‏مواد اولیه ذکرکرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.