سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۸ طرح عمرانی در جاده‌های شهری و روستایی گچساران

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از اجرای ۸ طرح عمرانی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان گچساران خبر داد.

محمدرضا عابدی با بیان اینکه ۸ طرح عمرانی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی گچساران با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است، گفت: جاده ارتباطی کنار گذر دوگنبدان، گچساران -پازنان - رگ سفید، قطعه یک و ۳ جاده ارتباطی طرح بابا کلان گچساران، مجتمع فرهنگی هنری پردیس، مصلی دوگنبدان و پارک محله‌ای سادات از مهمترین طرح‌های در دست راه و شهرسازی گچساران است.

او افزود: مجتمع فرهنگی و هنری پردیس هم اکنون با ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بیش از۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح فرهنگی در نظر گرفته شد.

عابدی با بیان اینکه طرح کنارگذر دوگنبدان با اعتباری بیش از ۲۷۹ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۲۸ درصد در حال اجرا است، ادامه داد: جاده ارتباطی گچساران -پازنان- رگ سفید با ۶۴ درصد پیشرفت هم اکنون در دست اجراست و سال ۱۴۰۱ بیش از۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار به پیمانکار این طرح پرداخت شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران می‌گوید: جاده ارتباطی بابا کلان - گچساران در قالب قطعه یک با ۷۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است و بزودی آسفالت خواهد شد و قطعه سه جاده ارتباطی بابا کلان - گچساران با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون در حال ساخت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پارک محله‌ای سادات دوگنبدان به مساحت ۸ هکتار با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل نبود اعتبارات راکد مانده است، اضافه کرد: اعتبار اولیه این طرح ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری بوده که ۸ میلیارد ریال جذب شد.

به گفته عابدی؛ مقاوم‌سازی مصلی دوگنبدان با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هم اکنون در دست ساخت است.

او افزود: دولت مردمی سیزدهم نسبت به توسعه زیر ساخت‌های حوزه راه توجه ویژه‌ای دارد و بدون شک برای ساخت این مهم از تمام امکانات موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

عابدی می‌گوید: طرح‌های تکمیلی حوزه راه نقش مهمی در توسعه همه جانبه شهرستان دارد که به بهبود اقتصاد، افزایش رفاه مردم و کاهش تصادفات در گچساران می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.