سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان هفتمین جایزه ملی محیط زیست کشور

دبیر هفتمین دوره جایزه ملی محیط زیست دانشجویان کشور گفت: جایزه ملی محیط زیست دانشجویان کشوربه ۹ دانشجوی برتر در عرصه محیط زیست تعلق گرفت.

دبیر برگزاری هفتمین دوره جایزه ملی محیط زیست دانشجویان کشور گفت: در این مراسم که با حضور نمایندگان ۳۰ دانشگه کشور در دانشکده مهندسی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد۹ دانشجوی برتر در پنج بخش رساله دکترا، پایان نامه کارشناسی ارشد، ابداع و اختراع، حفاظت از گونه‌های در معرض خطر و فرهنگ‌سازی محیط زیست معرفی و تجلیل شدند.


محسن احمدی افزود: در این رویداد ۵۴ طرح از ۳۰ دانشگاه سراسر کشور (دولتی، آزاد و غیرانتفاعی) به دبیرخانه ارسال شده بود که بیشتر طرح‌ها مربوط به گروه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) بود.


اوگفت: طرح برگزیده امید پوره‌ئی دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه بوعلی سینا همدان.  مقام برگزیده بخش پایان‌نامه برتر به دانشجوی رشته کارشناسی ارشد نقاشی دانشگاه تربیت مدرس، مقام برگزیده در بخش ابداع، اختراع و نوآوری به محمد قدیانی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، اهدا شد.

احمدی افزود: جایزه ویژه عضویت و همکاری فعال با انجمن‌های علمی و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست به ارغوان گرانمایه دانشجوی کارشناسی ارشد علوم و مهندسی محیط زیست از دانشگاه صنعتی اصفهان و مدینه ساعد دانشجوی دکترای زمین شناسی اقتصادی از دانشگاه شهید چمران اهواز تعلق گرفت.

او گفت: همچنن از تلاش محمد محمدنژاد دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت شهری از دانشگاه ارومیه برای حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض مانند میش مرغ (پرنده‌ای که در فهرست سرخ اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت قرار دارد) در بخش دانشجویان فعال محیط زیستی در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض، تقدیر شد.

این رویداد به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی هر سال اردیبهشت برگزار می‌شود.

جایزه ملی محیط زیست دانشجویان کشور به مناسبت "روز جهانی زمین پاک" و با توجه به نقش دانشجویان در حل مسائل محیط زیست اعطا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.