سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۰ برابری تامین زمین و مسکن سازی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از رشد ۱۰ برابری تامین زمین و مسکن در طول عمر یک ساله و نیم دولت سیزدهم در مقایسه دولت قبل خبر داد و گفت: در این دولت ۴۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن آماده شد در حالیکه در دولت قبل ۴۰ هکتار تامین شده بود.

علی حیدری گفت: در حال حاضر ۱۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دست اجراست که این عدد هشت برابر میزان مسکن احداثی دولت دوازدهم است.

وی، تامین آب پایدار را یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم در امور عمرانی دانست و گفت: سد باباحیدر و خط انتقال آن یکی از مهمترین طرح‌های این حوزه به شمار می‌رود که در سال‌های گذشته خط انتقال آن به طول هفت کیلومتر اجرا شده بود در حالیکه طی ۲ ماه اخیر ۱۵ کیلومتر از این خط اجرا شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عملیات احداث سد نیز با سرعت بیشتری در دست اجراست و بزودی افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری تصریح کرد: در سال‌های گذشته تنها سدی که در استان در دست اجرا بود سد باباحیدر بود که چالش‌ها و حواشی زیادی نیز پیرامون آن قرار داشت در حالیکه در دولت سیزدهم اجرای سد‌های آقبلاغ، گهرو، خرسان، بیدکان و چشمه‌علی در دستور کار قرار گرفته است و رشد پنج برابری را نشان می‌دهد.

وی افزود: اجرای ۹۰ کیلومتر خط انتقال تامین‌کننده آب شرب نیمی از جمعیت استان را از دیگر خدمات دولت در حوزه عمرانی استان عنوان کرد و اظهار داشت: در سال‌های گذشته تنها ۷۰ کیلومتر خط انتقال اجرا شده بود و مبلغ قابل توجهی از اعتبارات طرح برگشت می‌خورد این در حالیست که در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکار داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مجید
۰۰:۴۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
بابا این حرفها را رها کنید الان مشکل اصلی مردم درحال حاضر دغدغه مسکنه،اجاره ها در شهرکرد بیداد میکنه،کسی به داد مردم نمیرسه ،اجاره نسبت به پارسال چهاربرابر شده ،یک هرج ومرج واقعی دربخش مسکن هست ،حالا تابیاد مسکن ملی تحویل داده بشه منه مستاجر چه خاکی به سرم بریزم
بختیاری
۲۳:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
به امید ساخت شهرکهای فراوان و ساخت نهضت ملی در همه شهرستانهای استان و بهره‌مند شدن همه شهر ها و شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری بام ایران از طرح بزرگ نهضت ملی مسکن