سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موزه مردم‌شناسی «فارسان» افتتاح می‌شود

فرماندار فارسان گفت: موزه مردم‌شناسی با جمع‌آوری آثار چندصدساله ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده در شهر فارسان به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدهادی صالحی گفت: ۱۴ درصد از نقاط گردشگری و هفت درصد از نقاط تاریخی چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان واقع شده است.

فرماندار فارسان افزود: موزه مردم‌شناسی با جمع‌آوری آثار چندصدساله ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده در شهر فارسان به بهره‌برداری می‌رسد.

صالحی با بیان اینکه برای ارتقای حوزه گردشگری به زیرساخت نیاز است، بیان کرد: عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی، رفاهی و تفریحی فرهنگیان باباحیدر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز چند بوم‌گردی و سنتی‌سرا در شهرستان اخذ شده است و امسال فعال می‌شوند، اظهار کرد: ۲ منطقه در شهرستان فارسان به صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور برای راه‌اندازی صندوق پیشنهاد شده و در حال پیگیری است.

افتتاح هتل ده‌چشمه تا پایان سال

فرماندار فارسان از افتتاح یک هتل در ده‌چشمه تا پایان سال خبر داد و افزود: پس از سفر وزیر کار، مجموعه کارگران فارسان شامل سالن ورزشی، زمین چمن، مجموعه اقامتی و رستوران به عنوان کمپ تیم‌های ورزشی یا استفاده جامعه کارگران در دستور کار قرار گرفته است.

صالحی با بیان اینکه به دنبال تقویت زیرساخت‌های گردشگری هستیم، مطرح کرد: موزه مشروطیت و قلعه سردار اسعد به شهرداری جونقان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از خروجی فارسان تا سه‌راهی چوبین کاربری گردشگری پیدا می‌کند، اظهار داشت: حد فاصل میدان شهید علیمردان‌خان تا تالار نگین تغییر کاربری یافته و به محدوده شهری فارسان الحاق می‌شود.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.