سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه «مسابقه ملی نقشی برای شهر»

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان گفت:اختتامیه مسابقه ملی نقشی برای شهر چهاردهم اردیبهشت در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان گفت: فراخوان این مسابقه برای دریافت ایده‌ها و طرح‌های کاربردی الهام‌گرفته از نقوش ۱۲ میراث ملی و جهانی اصفهان اعلام و در روند برگزاری مسابقه سه کارگاه علمی در راستای راهبری طراحان در مسیر درست خلق اثر تشکیل شد.


محمدعلی ایزدخواستی افرود: در پایان مهلت ارسال آثار، ۲۰۰ اثر از ۸۰ طراح و ایده‌پرداز به دبیرخانه مسابقه رسید و جلسات داوری اولیه و نهایی انتخاب آثار با حضور داوران مسابقه برگزار شد که نتیجه آن، انتخاب آثار برگزیده بود.


وی با بیان اینکه تقدیر از طراحان و ایده‌پردازان برگزیده، رونمایی از کتاب مسابقه و اهدای گواهی به شرکت‌کنندگان منتخب از جمله برنامه‌های آئین اختتامیه است، گفت: در آئین اختتامیه از طراحان و ایده‌پردازان سه اثر برگزیده، با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد، همچنین در این مراسم به سه اثر منتخب نیز لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود.


ایزدخواستی افزود: سه میراث جهانی بشر (مسجد جامع اصفهان، مسجد شیخ لطف‌الله و مسجد امام (جامع عباسی)) و ۹ میراث ملی ایران (دو منار دردشت، منار دارالضیافه، مقبره باباقاسم، مسجد علی، امامزاده درب امام، امامزاده اسماعیل، مسجد آقانور، بازار و حمام علی‌قلی‌آقا) ابنیه‌ای بودند که در این مسابقه از طراحان و ایده‌پردازان خواسته شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.