سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پراکندگی مجتمع خدمات رفاهی به ۵۰ کیلومتر کاهش می‌یابد

مدیر کل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: ۹۸۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در سطح شبکه راه‌ها درحال بهره برداری است.

غلامحسین دغاغله گفت: ۹۸۷  مجتمع خدمات رفاهی در سطح شبکه  راه‌ها در حال بهره برداری است و  ۵۸۷ مجتمع هم در حال ساخت است و حدود  ۷۷۵ باب هم در حال رفع موانع با دستگاه‌ها  و ارگان های ذیربط است.

به گفته  مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، طبق برنامه ریزی که در حال انجام است با بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی رفاهی میانگین توزیع فاصله توزیع و پراکندگی مجتمع‌ها به ۸۸ کیلومتر می‌رسد.

او می‌گوید: در صورت بهره برداری از مجتمع‌های خدمات رفاهی که در حال ساخت است، میانگین پراکندگی مجتمع‌های خدمات رفاهی  به  ۵۵ کیلومتر  می‌رسد که این خود یک رکود در حوزه بین راهی و سازمان راهداری به شمار می‌رود.

دغاغله گفت:  یک کمیته ویژه‌ای در سطح استان و شهرستان‌ها تعریف شده که اعضای آن در سطح استان عبارت است از  قائم مقام اجرایی سفر، مدیر کل سازمان میراث، مدیرکل سازمان راهداری، حمل و نقل جاده ای، اداره نظارت بر اماکن و رئیس بهداشت و درمان، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز، نماینده تشکل صنفی در سطح استان، از جمله اعضای ویژه نظارت هستند و در سطح شهرستان ادارات ذی ربط این ادارات تشکیل می‌شوند که نظارت‌ها در این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.