سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای دو قرارداد مشارکت در تجاری‌سازی محصولات فناور در دانشگاه اصفهان

سرپرست امور فناوری، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان گفت: دو قرارداد مشارکت در تجاری‌سازی محصولات فناور در دانشگاه اصفهان امضا شد.

 سرپرست امور فناوری، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان با اشاره به انعقاد ۲ قرارداد مشارکت در تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های فناور در مرکز تجاری‌سازی این دانشگاه به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان گفت: در زمان کوتاهی پس از راه اندازی واحد تجاری سازی دانشگاه، ۱۲ مورد مذاکره با سرمایه گذاران انجام شد که ۲ مورد که در زمینه‌های تجهیزات پزشکی و صنایع شیمیایی فعال هستند، به انعقاد قرارداد منجر شد.


حسین حدیدی با بیان اینکه مرکز تجاری سازی زیر مجموعه ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان است و امسال آغاز به کار کرد، افزود: آیین نامه جدیدی در این زمینه برای حمایت از دانش فنی واحد‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان و سرمایه گذاری برای تجاری سازی آن و حفظ حقوق مادی و معنوی دانشگاه تدوین شده است.


سرپرست امور فناوری، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به قراردادی که با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان داریم، طرح‌های پذیرفته شده در مرکز تجاری سازی از حمایت‌های تسهیلاتی و قانونی شهرک نیز برخوردار می‌شوند.

حدیدی گفت: در مرکز تجاری سازی دانشگاه اصفهان، ارزشگذاری، سطح خدمات و فناوری، تعیین سهم دانشگاه، ارتقای اعضای هیات علمی، جذب سرمایه گذار و فروش فناوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.