سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

فصل جدیدی در زمینه بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه استان آغاز شده است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فصل جدیدی در زمینه بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه‌های مختلف از شمالی‌ترین نقطه استان تا سواحل مکران آغاز شده است.

  رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به نامگذاری سال به نام رشد تولید و مهار تورم اظهار داشت: تصمیم گیری یعنی کار کارشناسی و تصمیم سازی که از جمله مهمترین وظایف یک مدیر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: مسئولان باید موانع تولید و اقتضائات استان را به خوبی شناسایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً تصمیماتی که با نگاه حمایتی در این استان گرفته می‌شود باید با توجه به ظرفیت‌های استان باشد.

 شریفی اذعان کرد: مردمی سازی اقتصاد، دولت و حکمرانی سبب کاهش هزینه‌های حکومت می‌شود، زیرا هرکجا مردم پای‌کار آمدند به معنای واقعی کلمه کار‌ها پیشرفت کرده است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان بیان داشت: جلسات رفع موانع تولید را در محل فعالیت شرکت‌ها برگزار کنید، زیرا تولیدکنندگان با مشاهده نگاه صیانتی، حمایتی و کمک به رفع موانع به ادامه کار امیدوار می‌شوند.

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: هرکجا در میدان بودیم تصمیماتمان بر واقعیت منطبق‌تر و قابلیت اجرا با حداقل انحراف معیار را داشته است.

وی با تاکید بر راه اندازی شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در سیستان و بلوچستان افزود: این روز‌ها نگاه تحولی در استان حاکم است البته این مهم بدون حضور مردم محقق نمی‌شود.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.