سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش ذیحسابان برای تسریع در فرایند مولدسازی دارایی‌های مازاد دولت

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خواستار همکاری و تلاش ذیحسابان برای تسریع در فرایند اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های مازاد، بلااستفاده و راکد دولت شد.

محمد دهقان منشادی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در نشست عمومی ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان یزد با اشاره به نقش ذیحسابان در فعالیت‌های مالی و شناسایی دارایی‌های دولت خواستار همکاری و تلاش ذیحسابان برای تسریع در فرایند اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های مازاد، بلااستفاده و راکد دولت و کمک به فرایند این طرح شد.
 
او افزود: مولد سازی دارایی‌های دولت از اهداف و سیاست‌های مد نظر دولت و از برنامه‌های اولویت دار استان یزد است؛ لذا همکاری و همراهی همه بخش‌ها به ویژه ذیحسابان در تحقق این مهم حائز اهمیت است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در بخش وصول درآمد‌های املاک مازاد دولت نیز لازم است اقدامات موثرتری امسال انجام شود.

دهقان منشادی اضافه کرد: برخی دستگاه‌های در استان یزد دارای املاک متنوع و بلااستفاده هستند و در کنار آن سایر دستگاه‌ها نیز می‌توانند بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان درآمد بابت مولدسازی داشته باشند.

او با اشاره به طرح پیشنهادات این اداره کل در شورای اطلاع رسانی در خصوص مولد سازی و موافقت و حمایت اعضای این شورا، کمک به امر اطلاع رسانی و تولید محتوا‌های رسانه‌ای را یکی از نیاز‌هایی این بخش اعلام کرد که لازم است از ظرفیت‌های ذیحسابان استفاده شود.

علی اکبر صائبی معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت را یاد آور شد.

او با بیان اینکه توجیه مدیران دستگاه‌ها و مردم در خصوص اجرایی شدن این طرح بسیار مهم است گفت: ذیحسابان پیشنهادات، ایده ها، مسایل و مشکلات و راهکار‌های اجرای بهتر این طرح را بیان کنند.

مولدسازی دارایی‌های دولت با هدف تامین مالی طرح‌های نیمه تمام عمرانی از جمله سیاست‌های دولت سیزدهم می‌باشد که آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های آن اواخر سال گذشته به استان یزد ابلاغ شد و در حال اجرا می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.