سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۵ درصدی صادرات کالا از مرز‌های کرمانشاه

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت : صادرات فروردین‌ماه حوزه نظارت گمرکات استان از لحاظ وزنی رشدی ۵ درصدی داشت.

علی‌اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت : صادرات کالا در فروردین‌ماه سال‌جاری از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه به ۵۲۱ هزار و ۸۶۲ تن به ارزش ۱۹۸ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۵۶۰ دلار رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن شاهد رشد ۵ درصدی بوده است.

وی عمده کالا‌های صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان را میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و. عنوان کرد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه افزود: از بین گمرکات حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با صادرات ۲۰۲ هزارو ۳۹۷ تن کالا به ارزش ۸۲ میلیون و ۵۵۹ هزارو ۳۱ دلار بیشتر سهم صادرات را به خود اختصاص داده است و گمرکات خسروی و سومار در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی اشاره‌ای به میزان واردات کالا در نخستین ماه از سال‌جاری از طریق حوزه نظارت گمرکات استان داشت و گفت: ارزش واردات کالا فروردین‌ماه سال‌جاری را ۱۵۵ تن به ارزش ۲ میلیون و ۸۲۳ هزارو ۴۷۳ دلار بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی کاهش ۷۹ درصدی و از حیث ارزش رشدی ۱۶ درصدی داشته است.

عباس‌زاده عمده کالا‌های وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را پرایمری ریفرمر، دستگاه تولید لبنیات و دیزل ژنراتور عنوان کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.