سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار مرکزی؛

افزایش هزینه‌های تامین اجتماعی صدای سازندگان مسکن را درآورد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از افزایش هزینه‌های تامین اجتماعی برای سازندگان مسکن خبر داد.

مدتی است سازندگان مسکن با افزایش هزینه‌های تامین اجتماعی مواجه شده اند این افزایش آن‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است. شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از شهرستان ساوه واقع در استان مرکزی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار
با سلام، تولید مسکن همیشه مورد تاکید بوده است و برای آن تلاش‌های بسیاری شده است. اما مدتی است در کشور با تورم مواجه هستیم در این راستا دولت و مجلس انقلابی هم گام‌های خوبی برداشتند که بتوانند با افزایش تولید مسکن به مهار تورم به وجود آمده در آن کمک نمایند. در لایحه بودجه ۱۴۰۲ بدون در نظر گرفتن شرایط خاص مسکن اقدام به افزایش قیمت خدمات در حوزه مسکن نمودند که نمونه بارز آن افزایش قیمت هزینه‌های تامین اجتماعی برای سازندگان مسکن بود. در این راستا قیمت این خدمات در سال ۱۴۰۱، ۱۵ درصد عوارض پروانه ساختمانی بود که به یکباره با افزایش ۱۰ برابری یعنی ۱۰۰۰ درصدی داد سازندگان مسکن را درآورد و هم اکنون کسی هم پاسخگوی این موضوع نیست.
اگر این روند ادامه داشته باشد به یقین تولید مسکن نه تنها در شهرستان ساوه و زرندیه بلکه در سراسر کشور به سمت رکود می‌رود و موجب بیکاری هزاران کارگر ساختمانی و ... می‌شود و به گرانی بیش از پیش مسکن دامن می‌زند. خواهش میکنم این موضوع پیگیری شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۶:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
در خراسان جنوبی قاین هم الان از سیصد هزار تومن رسیده به 30میلیون تومان،صد در صد افزایش شمارو به خدا پیگیری کنید وگرنه همه مون مجبوریم قید همون چهل تومن هم که برج هفت از ما گرفتن بزنیم و انصراف بدیم از این طرح