سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه در ۹۶ حادثه به مصدومان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه در ۹۶ حادثه به مصدومان طی فروردین ماه خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : در بازه زمانی یکم لغایت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲، ۹۶ حادثه در استان کرمانشاه وقوع پیوسته است که شامل یک مورد حادثه برف و کولاک، ۵۱ مورد جاده‌ای، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد دریا و ساحلی، ۱۰ مورد سیل و آبگرفتگی، یک مورد شهری، ۱۲ مورد خدمات حضوری و ۱۹ مورد کوهستان است.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث یک هزار و ۴۷۱ نفر دچار حادثه شده‌اند، افزود: از این تعداد سه نفر در برف و کولاک، ۲۱۶ نفر جاده‌ای، یک هزار و ۱۴۰ نفر خدمات مناسبتی، یک نفر ساحلی، ۷۳ نفر سیل و آبگرفتگی، یک نفر شهری و ۲۳ نفر در حوادث کوهستان گرفتار شدند و به ۱۴ نفر از خدمات حضوری ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: یک هزار و ۴۵۳ نفر نیز طی این حوادث آسیب دیدند که شامل سه نفر برف و کولاک، ۲۰۷ نفر جاده‌ای، یک هزار و ۱۴۰ نفر خدمات مناسبتی، ۷۳ نفر سیل و آبگرفتگی، یک نفر شهری و ۱۶ نفر کوهستان است و ۱۳ نفر از خدمات حضوری بهره‌مند شدند.

محمدی با اشاره به اینکه مجموع کل نجات‌یافتگان ۶۶ نفر است، گفت: از این تعداد ۵۱ نفر جاده‌ای، هشت نفر خدمات حضوری، یک نفر شهری، ۶ نفر کوهستان است که در حوادث به وقوع پیوسته از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی ادامه داد: در این حوادث ۶۳۶ نیروی امدادی در ۱۵۴ تیم عملیاتی به کار گرفته شدند و ۹۶ دستگاه آمبولانس به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در فروردین ماه امسال ۲۰ مورد عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های امدادی نیز صورت گرفته است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.