سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش‌آفرینی شورا‌ها در مسیر بالندگی کشور ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تشکیل شورا‌های اسلامی در کشور را از جمله برکات انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و نقش‌آفرینی این نهاد را در مسیر بالندگی کشور ضروری دانست.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: بی‌تردید، تشکیل شورا‌های اسلامی در کشور ما که به پشتوانه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با اراده و رأی مستقیم مردم عملی شده، از جمله برکات انقلاب شکوهمند اسلامی و مصادیق بارز بهره‌گیری از خرد جمعی در محقق ساختن اهداف متعالی نظام به‌شمار می‌رود.

او افزود: اثرگذاری این نهاد اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی عمومی مردم اهمیتی خاص به آن بخشیده و نقش‌آفرینی شورا‌ها را در مسیر بالندگی کشور ضروری ساخته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تبریک روز شورا‌ها به خادمان مردم ولایی استان در شورا‌های اسلامی شهری و روستایی، تصریح کرد: از تمامی این عزیزان انتظار است با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و مد نظر قراردادن رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب که همواره بر حل عمل‌گرایانه مشکلات مردم تأکید فرموده‌اند، همراه و همدل با یکدیگر و دوشادوش سایر مسؤولان محلی، به‌صورت مستمر برای خدمت‌رسانی ماندگار به مردم عزیزمان تلاش شود تا در مسیر رشد و پیشرفت روزافزون استان اردبیل، شاهد برداشته شدن گام‌های بزرگ‌تر باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.